Ochłapczyca Ochłapczyca
59
BLOG

Praca w Niemczech

Ochłapczyca Ochłapczyca Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Żebyście się nie martwili. Piszę ze ślicznej kafejki internetowej w Berlinie. Dwa dni temu przyjechałam do pracy jako kelnerka.

Dostaję dwa posiłki dziennie i tyle seksu, ile dam rady.

Napiwki idą do kieszeni i z radochą stwierdzam,  że w głębokim poważaniu mam Palikota, Jankowskiego, Komorowskiego i wszystkie kaczulce oraz inne ptaki świata tego. Nie martwcie się o mnie. Wrócę niedługo.

Albo mnie przywiozą.

Ale spokojnie, niedługo znowu będę wprowadzać nieco szaleństwa do tego jakże normalnego i zdrowego miejsca.

Na koniec:

Na tle innych rozwiniętych krajów Europy i świata Polska jest wyspą stabilności - Donald Tusk.
 

Ogłoszenie patrymonialne: Brzydka, otyła i pryszczata córeczka tatusia pozna pięknego, bogatego i inteligentnego pana, który będzie ją kochał po wsze czasy, nawet jak mu Lexusa o słupek rozwali. Żąda biżuterii i dowodów miłości. Najlepiej tak trzy razy dziennie... Zgłoszenia proszę zostawiać w komentarzach wraz z informacją o miesięcznych zarobkach. Nie usuwam komentarzy trolli. No co, własne będę kasować...? Jestem piwniczna. Nigdy nie ląduję na stronie głównej Salonu. ochlapczyca@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości