Dobry1 Dobry1
36
BLOG

Skutki poszukiwań Ludzi Dobrej Woli

Dobry1 Dobry1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Będąc w potrzebie zacząłem poszukiwać "Ludzi Dobrej Woli" do  podmalowania auta - dobrze i tanio. No w wyobraźcie sobie znalazłem i to niedaleko - na Prawobrzeżu Szczecina. W podzięce przekazuję Im swój wierszyk: 

O relacjach pomiędzy dawcą a biorcą usługi


Połowa sukcesu zakładu usługowego 

To otwarcie się na potrzeby klienta swego.

By całość, w sobie, dobrze się miała

Znajomość fachu by się przydała.

Sami widzicie, jak niewiele potrzeba

By jeść mannę, nie czekając, aż spanie z nieba.

Więc weźmy sprawy, w ręce swoje

– Róbmy dobrą robotę, nie bacząc czyje co je.

Łatwo pisać – ktoś powie – to niewiele kosztuje.

– Nie pisz, nie wiedząc, jak lada oddziaływuje

Osoby – przed i za ladą – stojące

To dwa cele – przed oczyma – mające.

Mnie takie tłumaczenie nie przekonuje.

– Uważam, że jedna osoba drugiej potrzebuje.

W obu interesie, by noga w nogę maszerowały

I nie bykiem, lecz mile, na się spozierały.

Toteż zadowolenie, obu stron się zrealizuje

Gdy jedna drugiej wykorzystać nie popróbuje.

Gdy wiara w zgodność interesów dojdzie do głosu

– Biorca dostanie co chciał, a dawcy wskoczy grosz do trzosu.

Ja taką zgodność interesów, w Atraksie spotkałem

Gdy modem, z laptopem pojednać chciałem.

Tam nie tylko, że się reklamują

Ale, tak życzliwie, jak i fachowo klientów obsługują.

Jeśli mi nie wierzycie

– Uwierzycie, gdy sami wizytę złożycie.


Dobry1
O mnie Dobry1

Dziennikarzem Obywatelskim

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo