Ciunek Ciunek
139
BLOG

O " kibolach ". Notka nieco osobista.

Ciunek Ciunek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Ode mnie będzie krótko, gdyż nie mam siły na pisanie, a jest już trochę późno i goni mnie nawał obowiązków, ale postanowiłem się być może z nieświadomymi sprawy czytelnikami Salonu24 podzielić swoimi spostrzeżeniami. Poza tym chcę zobaczyć po komentarzach, jak sprawę odbierają osoby, które nie są żadną ze stron, tylko osobami trzecimi.

Umieszczę kilka linków o tej samej tematyce. Nie będę w nich pisał własnego komentarza, ale zaznaczam, że jestem kibicem Legii Warszawa, z gatunku tych fanatycznych. Jestem gotowy na polemikę w komentarzach, myślę że wnioski wysnujecie Państwo sami.

Słowo klucz: kibol.

 www.konieciti.pl <- transparent z tą treścią, jest obraźliwy wg wszechwładnych czyli ludzi, którzy " mają " dobrze sprzedające się  ogólnopolskie media.

Nie chcę usprawiedliwiać kibiców ani nikogo. Nie ze wszystkim się zgadzam, ale nie jestem też do końca obiektywny. Jestem pełnoprawnym obywatelem RP i chcę, abyście Państwo czytając moją notkę zauważyli ile pisanych tu bzdur godzi w moje swobody obywatelskie, ile rzeczy jest tutaj sprzecznych z konstytucją (podpowiedź np. swobodne poruszanie się po całym terytorium państwa i możliwość korzystania z usług na terenie całego Państwa w jednakowy sposób, nie zważając na miejsce urodzenia bądź zameldowania).

 Sport.pl <- Sportowa strona Gazety Wyborczej.

Przedział czasowy: Nieco ponad tydzień.

 

Obiecane linki:

Pierwszy 29 listopad:

http://www.sport.pl/sport/1,65025,7310873,Skandal_w_Belchatowie_na_meczu_GKS___Legia.html

Drugi:

http://www.sport.pl/pilka/1,65029,7316107,Ekstraklasa_kibolska___policja__klub_i_PZPN_lekcewaza.html

Trzeci:

http://www.sport.pl/sport/1,65025,7336903,Po_meczu_z_Legia_kibolska_Barborka_Zaglebia_Lubin.html

I na deser:

http://demotywatory.pl/530488/Hipokryzja

 

Pozdrawiam Czytelników i jestem gotów na polemikę.

 

Ciunek
O mnie Ciunek

Jestem otwarty na argumenty osób każdej z opcji politycznych, lubię dyskutować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości