Ciunek Ciunek
33
BLOG

Mój cykl: Zapomniani

Ciunek Ciunek Kultura Obserwuj notkę 1

Nasz kraj często zapomina o osobach zasłużonych. Ja jako pasjonat historyczny i patriota, mam zamiar stworzyć cykl artykułów dotyczących osób zasłużonych dla Polski w różnych okresach historycznych. Nie będzie to cykl chronologiczny, a robiony " na wyrywki ". Chociaż mam nielicznych czytelników, to właśnie między innymi tym nielicznym chcę przypomnieć pewne sylwetki, które być może wypadły moim czytelnikom z pamięci. Moje zadanie będzie trudne, mam jednak nadzieję, że wyrzeknę się błędów (jeśli takie będą to proszę o konstruktywną krytykę, będę bardzo wdzięczny za każdą uwagę). Obecnie jestem w klasie maturalnej i nie mam czasu pisać codziennie czegoś, dlatego artykuły mogą pojawiać się nieregularnie, jutro jednak postaram się napisać o pierwszej postaci.

Ciunek
O mnie Ciunek

Jestem otwarty na argumenty osób każdej z opcji politycznych, lubię dyskutować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura