kemir kemir
1020
BLOG

Pomoc dla Polaków we Lwowie

kemir kemir Ukraina Obserwuj temat Obserwuj notkę 72

Prosta sprawa. Chcę wspomóc w jakiś sposób (najprościej i najlepiej finansowo) Polaków we Lwowie. Lwów nie jest póki co objęty działaniami wojennymi, ale dochodzą informacje, że i tak z powodu wojny tym bardziej nie wiedzie im się najlepiej. Jeżeli ktoś ma informację o wiarygodnej organizacji, która wspomaga polską mniejszość na Ukrainie, to proszę o info. Podkreślam, chodzi mi o Polaków, nie Ukraińców! Znalazłem w sieci kilka organizacji zajmujących się pomocą Rodakom na Ukrainie, ale one albo już zakończyły jakieś akcje, albo teraz wyłącznie zajmują się pomocą dla Ukrainy w sensie ogólnym. A swoją drogą to hańba dla polskiego rządu, że przy amoku hurra pomocy dla Ukrainy, Polaków  w tym kraju zostawia samym sobie.


PS. Mam nadzieję, że tym samym zmobilizuję tą notką innych Salonowiczów: POMÓŻNY POLAKOM NA UKRAINIE,  BO LUD ZAJĘTY TROSKĄ O 600 TYS. NOWO PRZYBYŁYCH WRAZ Z RZĄDEM  O NICH ZAPOMNIAŁ!


EDIT: Dzięki pomocy w temacie @Ojciec Dyrektor ( któremu bardzo dziękuję) ze spokojnym sumieniem polecam : https://radiolwow.org/publications/detail/NEWS_ARTICLE/b7fa066b-c43b-4d1e-86f7-fe085f0493d4

Na stronie  jest numer konta i wszystkie niezbędne informacje.  W rozmowie telefonicznej przemiła Pani z uroczym lwowskim akcentem, zapewniła mnie, że każda złotówka zostanie przekazana naszym lwowskim Rodakom. Oni NAPRAWDĘ potrzebują pomocy!

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka