Orant Orant
468
BLOG

Litania pokory

Orant Orant Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


O Jezu cichy i pokornego serca, uczyń serce me według serca Twego.
Od mojej własnej woli - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia szanowanym - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia kochanym - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia wychwalanym - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia  zaszczytów - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia podziwu i uwielbień - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia wyróżnianym - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia proszonym o radę - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia akceptowanym - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia zrozumianym - wybaw mnie Panie.
Od pragnienia bycia odwiedzanym - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed upokorzeniem - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed wzgardą - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed odtrąceniem - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed oszczerstwami - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed popadnięciem w zapomnienie - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed wyśmianiem - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed podejrzeniami - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed obelgami - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed opuszczeniem - wybaw mnie Panie.
Od lęku przed odrzuceniem - wybaw mnie Panie.
 
Aby inni byli kochani bardziej niż ja - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął
Aby inni byli cenieni bardziej niż ja - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął
Aby w opinii świata inni rośli, a ja się umniejszał - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął
Aby inni byli chwaleni, a ja bym był zapomniany - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął
Aby inni z pożytkiem służyli, a ja bym był odsuwany na bok - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął
Aby inni byli wyróżniani we wszystkim - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął
Aby inni byli bardziej święci ode mnie, bylebym został świętym na miarę swoich możliwości - Panie, udziel mi łaski, bym tego pragnął

Gdy będę nieznany i ubogi - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Gdy będę pozbawiony naturalnych doskonałości ciała i umysłu - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Jeśliby o mnie nie myślano - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Jeśliby zlecano mi najniższe posługi - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Jeśliby nawet nie raczono się mną posługiwać - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Jeśliby nigdy nie pytano mnie o zdanie - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Jeśliby zostawiano mnie na ostatnim miejscu - Panie, pragnę się tym cieszyć.
Jeśliby nigdy nie prawiono mi komplementów - Panie, pragnę się tym cieszyć.

Jeśliby mnie ganiono w porę i nie w porę - Panie, pragnę się tym cieszyć.

Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości,
Bo do nich należy królestwo niebieskie.

Modlitwa ułożona przez kardynała Merry del Val, zamieszczona w książce "Moc milczenia" kard. Robert Sarah, Nicolas Diat, tłum. Agnieszka Kuryś, Wydawnictwo Sióstr Loretanek 2017 (Tekst za http://lugowska.wixsite.com/pustynia/ciekawe-cytaty ).

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo