lida-mamourian lida-mamourian
205
BLOG

książka "i wybrałesz życie" , uczona w liceum w Izrael , strona 8

lida-mamourian lida-mamourian Kultura Obserwuj notkę 0

 ובחרת בחיים  jest tytułem książki którą się uczą w państwowych liceum w Izraelu , to jest księga do kultury Izraelskiej . Ja nie będę pisała komentarzy na temat tej książki , tylko ją po trochu przetłumaczę. Komentarze nalerzą do Polskich czytelników , czy ta książka jest do rzeczy czy nie. 

Przedtem przetłumaczyłam tą książkę do strony 39 na moim Perskim blogu na język Perski , dlatego przetłumaczę za pośrednictwem języka Perskiego na Polski. Życze wam dobrego czytania.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

na okładce :

A ty wybrałeś życie

Wartość ludzkiego życia w kulturze Izraela

***

Książka: Wybrałeś życie

Wartość ludzkiego życia w kulturze Izraela

Myśl żydowska dla uczniów szkół średnich w szkole publicznej

****

Zeznałam dzisiaj

Niebiosa i ziemia 

Dałem ci życie i śmierć

Błogosławieństwo i przekleństwo

i wybrałeś życie

Z tego powodu żyje ty i twoje nasiona

Księga Deuteronomy 30:19

***

strona 8 

Strażacy / Hannah Sennheiser

Strażak w ogniu, w ogniu

Pomiędzy krwawymi dniami

Włączyłem moją małą latarnię

Szukam i szukam dziecko Adama

Palenie faraonów

Światło drażni moje oczy

jak będe patrzył ,jak będe widział , jak będe wiedział , jak poznam

Kiedy ktoś stoi przede mną?

Znak, Bóg, znak na jego czole

dla ognia, ogień i krew

Chcę wiedzieć jasno i zdecydowanie

Co zobaczył: chłopcze, człowieku

Zobacz galerię zdjęć:

strona 8

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura