lida-mamourian lida-mamourian
396
BLOG

Rozpoczął się nowy rok w Iranie; 1398

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 3

Wczoraj w nocy o godzinie 1:28:27 rozpoczął się nowy rok w Iranie , ja spałam i nie było możliwe wyciągnąć mnie z łóżka :-)

u góry postawiłam obrus Perski którą na tą okazje robimy. Nasz obrus nie był taki bogaty i nie miał tyle światła , my postawiliśmy 2 świeczki. Na naszym obrusie jest też czosnek którego nie widzę na tym obrusie .

Irańczycy liczą rozpoczęcie Nowego Roku aż do sekundy , dla tego to było dla mnie fajne że w Polsce zawsze o godzinie 12 w nocy zaczyna się nowy rok , tutaj może początek nowego roku być na przykład o 4 po południa. 

Drugi obrazek to jest zdjecie z modlitwy którą nie którzy Irańczycy mówią na nowy rok , to znaczy : 

Ty który zmieniasz Serca i sposób jak my patrzymy, 

Ty który kierujesz nocą i dniem

Ty który zmieniasz lata i  sposób naszego bycia

Zmień nasze bycie w najlepsze bycie  



Zobacz galerię zdjęć:

modlitwa na nowy rok
modlitwa na nowy rok

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka