OstatniMit OstatniMit
1131
BLOG

Czy Aleksander Jabłonowski czyta mój blog?

OstatniMit OstatniMit Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Uwaga: Tekst przedstawia treści nieodpowiednie dla osób zdrowych psychicznie, gdyż jest o kontakcie z najobrzydliwszymi ruskimi trollami.    



    Dawno dawno temu, przed dziwnym spotkaniem jakie miało miejsce w telewizji Marcina Roli, WRealu24, zamieściłem prowokacyjny tekst o tym czemu służą takie spotkania. Powtórzmy - służą dewastacji emocji młodych mężczyzn, czyli mówiąc prościej, zrobieniu z nich histeryków, którzy histerią reagują na wszystko co jest zgodne z narracją. Narracje są różne - jedne puszczają tacy ludzie jak Chojecki, te są oczywiście klecone gdzieś na uniwersytetach w USA. Inne, narracje które opowiadają tacy ludzie jak Jabłonowski, są zaskakująco zbieżne z tym co mówi Moskwa. Można mnożyć przykłady takiej propagandy, taki na przykład Pyffel, czy jak ten chrumczący prosiaczek się wabi, puszcza teksty idące prosto z dyrekcji chińskich korporacji komunistycznych. Takie sobie baje klecą możni propagandyści, a takie osobistości jak Chojecki - Jabłonowski - Pyffel, służą jako narzędzia transmisji. 

    Pod ostatnim tekstem pojawiły mi się dwie... odpowiedzi będące polemiką z moimi twierdzeniami. Jedne to komentarz człowieka o pseudonimie "ROTA-ENDECY ". Konto zostało założone specjalnie aby odnieść się do mojego tekstu, gdyż nie ma na nim żadnej aktywności, właściciel nie komentował żadnych innych tekstów, poza oczywiście moim. Komentarz brzmi następująco (pisownia oryginalna, kursywa moja):

Dlaczego pan Rola i Maciejczuk nie pisnęli nic na temat, że Maciejczuk

jest sprawnym bokserem, który udając „polskiego dziennikarza” etatowo

podkłada pysk nie tylko w rosyjskich studiach telewizyjnych ale i na

rosyjskim komercyjnym ringu bokserskim ?

https://www.youtube.com/watch?v=Plt4bsKJU8c

https://www.youtube.com/watch?v=z6VoOlsVQ2s

Telewizja Narodowa wykryła to w porę na rosyjskojęzycznych stronach

internetowych i może dzięki temu, że Eugeniusz Sendecki zażądał

publicznie wyjaśnień od organizatora debaty ( https://youtu.be/CnDzepOJt_0

)

to debata miała zupełnie inny przebieg niż miało to miejsce zwykle w

Rosji.

Robią tam w Rosji ludziom igrzyska jak to „Rusłan Ostaszko” o wyglądzie

hebrajskim udając Rosjanina pokonuje wymownie w ringu Polaka, który jest

w rzeczywistości prawdopodobnie pasożydowskim agentem. To się nazywa:

podJUDZANIE !

Rolą Maciejczuka (jako „Polaka”) i organizatorów takich konfrontacji,

nie tylko politycznych ale i bokserskich, jest pogłębianie antagonizmów

polsko-rosyjskich.

Prawdopodobnie dzięki temu, że Maciejczuk i jego trenerzy musieli

zmienić w ostatniej chwili strategię z fizycznej na merytoryczną to:

BOKSER MACIEJCZUK PO MERYTORYCZNEJ LEKCJI JAKĄ OTRZYMAŁ OD PRAWDZIWEGO

POLAKA ALEKSANDRA JABŁONOWSKIEGO WYSZEDŁ ZE STUDIA JAKO ROZPRACOWANY

STRONNIK UKRAINY, USA I IZRAELA, JAKO TOMASZEK ZABIERAJĄC ZE SOBĄ SWOJE

DZIECINNE KLOCKI

Pozdrawiamy Ludzi z Telewizji Narodowej i Narodowego Frontu Polskiego.

Czołem Wielkiej Polsce !



Drugi komentarz, a raczej zbiór odpowiedzi, zamieścił nowoprzybyły użytkownik o nicku... aleksanderjabłonowski. Jestem ciekaw czy to sam Jaszczur . Mniejsza o to, jeśli zamieścił to jakiś rozfanatyzowany zwolennik, lub jakiś troll podszywający się pod pana A.J. to niech wystąpi. Jeśli nie wystąpi, to jego sprawa.... Komentarze brzmiały następująco (pisownia oryginalna, kursywa moja):

(psalm I)

ty synu kurwy zajebie ci za tego chazara tak że ci gówno nosem wyleci ty pierdolony szabesgoju ty alfonsi pomiocie ty zasyfiona zydowska pizdo - znajdę cie parchu i zapierdolę - mam w dupie twoje jebane przeprosiny kurwie - zarobiłeś na wpierdol - ty mozesz wszo jewrejska to i ja mogę w ramach obrony - to będzie moja odpowiedź - bądx czujny sunu matki kurwy


(psalm II)

Maciejczuk to funkcjonariusz Otwartego Dialogu sorosa - musi zastapić skompromitowanego Kramka - będzie łasił do wszystkich i zabiegał o popularke bo szykowany jest na nadzorcę dla Polaków udawał skurwiel Polaka w ruskich tgelewizorniach


(psalm III)

jako ten zagubiony zajebię ci marokański cios - będziesz zachwycony kurwo


Jeśli ktoś z Was, zastanawia się czy miałem rację pisząc o zaniżaniu poziomu dyskusji, o wtłaczaniu jakiś chorych zupełnie gawęd, których celem jest zamienienie młodych aspirujących mężczyzn w bandę histeryków i pachołków zagranicy, to macie odpowiedź. 

Z bardzo wielką radością przeczytałem te wesołe wpisy, które tak mocno pokazują to co chciałem pokazać - degradację intelektualną jaka nas wszystkich dotyka. W tym momencie, pożałowałem swoich żartów z pana Sumlińskiego, który na moją zaczepkę odpowiedział nader spokojnie i po Bożemu. 


Miłego poniedziałku przyjaciele! 




OstatniMit
O mnie OstatniMit

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości