Fraza Fraza
217
BLOG

Czy istnieje prawda historyczna?

Fraza Fraza Polityka Obserwuj notkę 15

 Teoretycznie istnieje. Jak po pięciu latach pobytu na obczyźnie do Polski wjechałam, to powiem szczerze, że w samochodzie była cisza jak makiem zasiał. Wylazłam z samochodu, tak na wszelki wypadek, by wiatr makijaż mi obsuszał i wiedziałam, że nareszcie jestem w domu. Bo był i jest to mój dom gdzie na polach Grunwaldzkich zaraza europejska pod ciosami słowiańskich mieczy padła, Westerplatte skąd czwórkami żołnierze do nieba szli, obozów koncentracyjnych i dymów palonych zwłok, które zawsze miały ten sam kolor i nikt rozpoznać nie potrafił czy to obłok żydowski, czy polski nad głowami przeleciał.

 Z opowieści więc teoretycznie to znałam i uczulona jestem, jak ktoś moją wiedzę teoretyczną podważa. Zawsze jednak znajdzie się jakaś menda, co chce prawdę historyczną zmienić i dlatego praprawnuk żyda  rozpętał to, co tylko żydzi rozpętać mogą. Zamiast prawdy historycznej cementującej naród burza z prawdą zbrodniarzy zawisła nad Polską. Już miałam interweniować, ale jak Karzo polazł tropem zbrodniarzy, to musiałam odpuścić. 

 To, że Gdula jest w pewnym sensie współwinnym mordowania żydów, to jest pewne, ale doradzam niekorzystanie ze źródeł żydowskich, by Gdule dobić. Źródła żydowskie są niewiarygodne, bo opisywany Icchak Kacenelson w maju 1944 r. przebywał jeszcze w Drancy. Kiedy zginął i czy naprawdę zginął, nikt nie wie, bo był do 1948 r. poszukiwany. Żydzi potrafią zastawiać pułapki, a my w nie wpadamy. Przy okazji dodam, że agent gestapo Leon Skosowski nie istniał. Kto go wymyślił i dlaczego nie dowiemy się już nigdy.- napisał Karzo na blogu Wiesławy i piorun w Wiesławę pisdnął. 

 Bo Wiesława zamiast wiedzy praktycznej i teoretycznej tylko wiedzą przekazaną przez środowisko żydowskie dysponując, normalnie historii i faktów dziejowych ocenić nie jest w stanie. 

Atak Wiesława dokonała, ale Karzo ostatnim rzutem na taśmę wpisu dokonał i wyglądało to tak:

image

Widać wyraźnie, że facet prawdy się nie boi i historyjki wymyślone przez znane nam środowiska latają mu jak dym z komina, a ręka na zgodę wyciągnięta jest.

Jeśli myślicie, że Wiesława nie potrafi dyskutować, to błądzicie. Nastąpiła reakcja Wiesławy i tak to teraz wygląda:

image

Istnieje więc prawda historyczna i jest to prawda, którą potrafią stworzyć tylko uczciwi Polacy.  Bo tylko taka prawda pokona naszych wrogów. 

image

Leon Skosowski

Hebräisch: סקוסובסקי

Geburtsdatum: 26 Oktober 1884

Geburtsort: Sarreguemines, Moselle, Grand Est, France (Frankreich)

Tod 31 Juli 1944 (59)

Oswiecim, Oświęcim County, Lesser Poland Voivodeship, Poland (Polen) (Holocaust)

Sohn von Yosef Skosowski und Leah Skosowski

image



Fraza
O mnie Fraza

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka