peergynt 1 peergynt 1
773
BLOG

Żegnam Jacka Kurskiego

peergynt 1 peergynt 1 Polityka Obserwuj notkę 11

Dzisiaj pożegnałem pana Jacka Kurskiego. Europosła Solidarnej Polski. Pan Jacek od poniedziałku będzie nikim. Straci swój europoselski mandat. Podzieli los Zbyszka Ziobry, Mularczyka i pana Cymańskiego (tego akurat mi szkoda). Widziałem akurat w telewizorze "el clasico". Kurski vs Niesiołowski. Miodzio. Dla takich chwil warto żyć. Nikt nie potrafi tak się okładać błotem jak oni dwaj. Oj, jak będzie mi tego brakowało.

Fakt, ich śmieszna formacja - Solidarna Polska pozostanie jeszcze w parlamencie. Być może redaktorki zamiast zapraszać nijakich posłów tej formacji będą prosić do swoich programów tych przegranych z europarlamentu. Choć na ich miejscu schowałbym się do mysiej dziury. Ze wstydu. Ale to przecież to politycy. Są do wszystkiego zdolni.

Z panem Jackiem przeżyliśmy masę czasu. Słuchałem jego bajdurzenia od lat. Śledziłem jego pościgi samochodowe i to, jak musiał przepraszać za łgarstwa, których się dopuścił. Trochę go to kosztowało, ale co to dla posła. I to Euro... Stać go było. A teraz, od poniedziałku go już nie będzie...

Nie wątpię, że pan Jacek jakoś się zabezpieczył. Nie uważam go za kretyna. Jest to inteligentny facet, który robi wszystko  dobrego dla siebie i swojej rodziny. Dokładnie tak jak ja. Ja wprawdzie nie wykorzystuję do tego naiwności moich rodaków, ale cóż.. każdy orze jak może. Myślę, że pan Jacek spadnie na cztery łapki. Ciemny lud nie kupi.

PS. Jeśli się mylę i pan Jacek jednak przejdzie przez te wybory - zawyję spod stołu...

peergynt 1
O mnie peergynt 1

Interesuję się sztuką, historią, polityką i sportem. Wiek - między czterdziestką, a śmiercią... Politycznie jestem liberałem, cokolwiek to znaczy...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka