Adam Pietrasiewicz Adam Pietrasiewicz
9315
BLOG

Pan Raczek nic nie wie o empatii i życzliwości.

Adam Pietrasiewicz Adam Pietrasiewicz Niepełnosprawni Obserwuj temat Obserwuj notkę 107

Pan Tomasz Raczek stworzył obrzydliwą treść w Gazecie Wyborczej. To oczywiście wpisuje się w pewną tendencję negatywnego prezentowania Polski, którą ta gazeta utrzymuje od lat, ale teraz dotknęło mnie to osobiście.

Raczek poprzez swoją "krytykę" nominowanego do Oscara filmu "Sukienka" stwierdza, że Polacy nie są empatyczni ani dobrzy. Dotyka mnie to osobiście, bo odtwórczyni głównej roli w filmie jest moją pasierbicą, ale i dlatego, że o życzliwości i empatii wiem wiele.

Pan Raczek najwyraźniej nie wie nic o życzliwości i empatii.

Jestem osobą niepełnosprawną. Poruszam się na wózku inwalidzkim, kiedyś chodziłem o kulach. Mieszkałem wiele lat poza Polską, jeździłem wiele po świecie. 

NIGDY NIGDZIE na świecie nie spotkało mnie od zwyczajnych, obcych ludzi na ulicy tyle życzliwości i bezinteresownej chęci pomocy jak w Polsce. Nie mogę funkcjonować w życiu inaczej niż opierając się na ludzkiej życzliwości. Wiem o niej wszystko.

Anka Dzieduszycka, odtwórczyni głównej roli w Sukience też!

image

Stwierdziłem na przykład, że przez 15 lat mojego życia we Francji, gdy chodziłem o kulach, NIKT NIGDY NIGDZIE sam z siebie nie ustąpił mi miejsca w komunikacji miejskiej. To w moim przekonaniu symbolicznie podsumowuje cały temat. 

Panie Raczek - stwierdzając:

Mentalnie to nie jest polski film. Zrobili go Polacy, udowadniając, że jest w nas coś dobrego. Tylko to stoi w bardzo dużej sprzeczności z rzeczywistością w Polsce, która charakteryzuje się postępującą znieczulicą, postępującym brakiem empatii i postępującą obojętnością na innych ludzi. 


udowadnia pan, że NIC pan nie wie o Polakach.

Powroty - co by było, gdyby Polska nie powiedziała NIE Hitlerowi?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo