piko piko
7152
BLOG

Natalia Tsarikova - warto posłuchać i popatrzeć

piko piko Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Dla zabicia ciszy zapuściłem sobie na tv youtuba z muzyką w trybie - niech sobie gra co mu tam podejdzie. Na początek szły jakieś moje playlisty, potem powiązana z nimi muzyka. I wówczas moje ucho wyłowiło coś ciekawego.

Przewinąłem, zapuściłem ponownie i nie tylko dobry operowy głos ale również wygląd artystki zwrócił uwagę.

Proszę posłuchać i popatrzeć.


Na filmie Natalia Tsarikova -  urodziła się w St. Petersburgu, studiowała w Mediolanie teraz jest w Finlandii .

Z ciekawości porównałem z oryginałem. Z zespołem Nightwish jako solistka występowała Tarja Turunen fińska piosenkarka dysponująca  sopranem lirycznym.



Uważam że Natalia sprostała wyzwaniu. Na jej profilu YT było kilkanaście coverów znanych utworów. Proponuję jeszcze dwa zestawy.

Każdy sam oceni kto lepszy - niech gra muzyka.





I specjalnie dla spóźnionych gości


piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura