Piotr Wójcicki Piotr Wójcicki
25
BLOG

Ja z Łyżwińskim nadchodzimy

Piotr Wójcicki Piotr Wójcicki Polityka Obserwuj notkę 0

Jak widać wybrałem sobie ciekawe trowarzystwo do powrotu na łamy blogowego salonu. Przed chwilą sprawdziłem, że wpisy na tej witrynie nareszcie nie znikają jak sen złoty autora wirtualnego dziennika. A tak było i stąd dość długa moja nieobecność w doborowej kompanii.

W momencie radosnego odkrywania sprawności technicznej salonu24 zza pleców dobiegł mnie głos rosłego dziennikarza TVN 24, który - jak to formułował Janusz Rewiński, opisując posła Witaszka - ma "dużo koszuli" na sobie, oznajmiający, że poseł Łyżwiński nie jest szczęśliwym ojcem w parze z nieszczęśliwą matką, Anetą K.

Powiało medialną grozą, zgrozą, nastąpiła zapaść zamieszanie i zmieszanie. Dziennikarze i ich goście zaczęli miarowo gryźć i przeżuwać mikrofony, żuchwy zaczęły ruszać się na zmianę - miarowo lub nerwowo, poseł Maksymiuk był dumny i groźnie dobrotliwy, strofując filigranową i rozedrganą Julię Piterę, a Marian Piłka z koalicyjną godnością zachowywał spiżowo odętą twarz.

Pani mecenas, reprezentująca (także przed kamerą) Anetę K. z profesjonalną przytomnością stwiedziła, że wynik badań DNA w niczym nie umniejsza wiarygodności jej klientki, albowiem sprawa dotyczy molestowania seksualnego, a nie ustalenia ojcostwa. Zebrani w studio goście nie wykazali zrozumienia tego zbyt subtelnego argumentu.

Sytuacja jest ciekawa, piłeczka jest ustawiona przed noskiem prokuratorskiego trzewika, ale mam dziwne przekonanie, że i tak wszystko spadnie na sterane robotą barki dziennikarzy. W najbliższych dniach pewnie pohulamy sobie z dziwnym, acz niezwykle ważnym pojęciem "zachowania należytej staranności" podczas wykonywania zadan zawodowych.   

 

Czas od debiutu w studenckim tygodniku "Sigma" w 1967 r. (pismo, przypinane do słupa, tkwiącego pośrodku Auli Spadochronowej na SGPiS) do ostatniego etatowego zajęcia w "Gazecie Prawnej" w 1999 r. minął nieprzyzwoicie szybko. Później już mogłem robić co mi się podoba, np. brać udział w fotograficznych projektach Grupy Twożywo oraz w innych takich przepięknych przedsięwzięciach. Muszę dodać, że jestem bardzo przyjaźnie nastawiony do samego siebie. Zapraszam na moje foto-blogi: FotoNETART oraz Piotr Wójcicki - Fotografia Zobacz koniecznie stronę Piotr Wójcicki - Długa Rozmowa Zapraszam do mojej niszy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka