Kolejny wpis z archiwum mojej www, opublikowany 14 Lipca 2010
Plan prawie doskonały, ale wraz z upływającym czasem zawsze można odkryć coś nowego.
Zanim przejdę do sedna sprawy tego wpisu wpierw zadam pytanie:
Na jakiej podstawie można ustalić godzinę katastrofy prezydenckiego TU-154M ?
Jak wszyscy wiedzą godzin było kilka różnych, co innego podawały media, co innego mówił Wiktor Bater, a jeszcze inny czas wynikał z uszkodzonej linii energetycznej. Oczywiście najbardziej wiarygodną godziną czasu destrukcji TU-154M byłby zapis w „czarnej skrzynce”. Niestety „czarne skrzynki” TU-154M wciąż są na terenie Rosji, Polska dysponuje kopiami zapisu. W jakim stopniu te kopie są wiarygodne a w jakim stopniu sfałszowane to wiedzą tylko w Rosji.
Kolejnym czynnikiem który mógłby pomóc w ustaleniu godziny katastrofy jest zerwana linia energetyczna. Póki nie było publicznych stenogramów wiele ludzi wierzyło że linię zerwał TU-154M lub IŁ-76. Gdy stenogram rozmów pilotów prezydenckiego Tupolewa został upubliczniony okazało się że w czasie zerwania linii energetycznej TU-154M był około 400m nad linią energetyczną ( jeśli wierzyć że stenogram w tym miejscu nie jest zafałszowany )
W dwóch grupach fotografii widać zerwaną linię energetyczną.
Grupa 1 - zdjęcia z galerii Sergeja Amelina - 16 Kwiecień 2010


Grupa 2 - Zdjęcia z galerii ParaMoto - Czerwiec 2010


Pomiędzy obiema grupami fotografiami upłynęło 2 miesiące. Przy okazji można zobaczyć ile drzew zostało wyciętych w tym okresie czasu.
Dlaczego linia energetyczna jest nadal zerwana?
Kiedy ta linia energetyczna została przerwana?
Co zasila ta linia energetyczna?
Czy zerwana linia energetyczna mogła być doprecyzowaniem godziny katastrofy w wypadku mataczenia z godziną katastrofy?
Motto katastrofy TU-154M:
Wy nie będziecie przykładać się do śledztwa i ujawnienia prawdy, a my nie będziemy naciskać aby tą prawdę ujawnić
Wybrane publikacje z mojej macierzystej www
Za wszystkie darowizny finansowe oraz komentarze - Dziękuję :)
Uwaga!
Materiały dotyczące fotomontaży niektórych zdjęć katastrofy TU-154M będę zamieszczał sukcesywnie, w ramach wolnego czasu, zanim zamieszczę tu kolejne ( lub starsze )części materiału dotyczącego fałszerstw w postaci fotomontaży sugeruję zapoznanie się z całością materiałów gdyż jest to bardzo istotne. Na podstawie jednego zdjęcia można wyciągnąć błędne wnioski, ale przyglądając się całości dostajemy jasny przekaz że bezpośrednio po katastrofie TU-154M działała grupa osób fałszujących zdjęcia.
Teraźniejsi lub byli Goście Specjalni moich stron www:
1. Sergej Amelin - autor galerii fotografii dotyczących polskiego TU-154M
2. Serge Serebro - autor fotomontażu - "lądowanie samolotu AN-72"
3. B.Biel ( dziennikarka TVN ) - współautorka reportażu ( Wołoda Safonienko, Paweł Plusnin, Igor Fomin )
DEZINFORMATORZY:
1. Sergej Amelin ( był gościem na mojej www )
2. BBC-77 - fotomontaże z ciałami mającymi przedstawiać ofiary katastrofy TU-154M
3. Sergej Chirikov( agencja EPA ) - "smutek" - fotomontaż
4. Alexey Nikolsky( agencja AFP ) - Putin i Szojgu w Smoleńsku - fotomontaż
5. Serge Serebro - "lądowanie" samolotu AN-72
Wpisz swój adres e-mail aby subskrybować informacje o nowych wpisach. Subskrypcja mailowa dotyczy informacji publikowanych na stronie www.pluszaczek.com ( tu publikuję wybiórczo, w ramach wolnego czasu ):
W HDK od 25.03.2004
W drodze po ZŁOTO :)
do dnia 13 września 2011
Pluszak oddał 13,950 ml krwi :)
a może oddasz i TY? ?
ZHDK II Stopień 15.11.2010 :)
ZHDK I Stopień 06.05.2008 :)
Krew Darem Życia - część I
Krew Darem Życia - część II
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka