Po...między Po...między
151
BLOG

O życiu (pomiędzy) [wiersz]

Po...między Po...między Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

              O życiu (pomiędzy)


Pęknięcie już boli mnie coraz mniej

Wstydem płacę, choć wcale tak nie chcę

Wiem jednak, że jest to dobrej woli

Nieodłączny, istotny element


Tak sam dla siebie albo z człowiekiem

Gardzę sobą, bo goni mnie pycha

I czy mnie pytasz, czy nie, ja to wiem

Że więcej mam tu racji niż życia


Którego dotykam wciąż na co dzień

Niepotrzebnie tak stoję pomiędzy

Pieprzy mój rozsądek, soli serce

A ja chcę wierzyć, ża "ja" w to wierzy


Bo może być odwrotnie, najgorsze

Jeśli błądzę, mając rację, wtedy

Nic nie warte, co moje, co wasze

Co powiedziane, co przemilczane



Po(...)między

Swobodnie myślący człowiek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura