klikalnosc
klikalnosc
londoncity londoncity
4134
BLOG

W jaki sposób w S24 podbija się sztucznie klikalność.

londoncity londoncity Rozmaitości Obserwuj notkę 60

Wczoraj napisałem krótka notkę. Notka oczywiście nie pojawiła się na SG i w ciągu krótkiego czasu znikła z widzianej strony.

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1295898,dochod-panstw-brics-jest-juz-wyzszy-niz-panstw-g7

Była w polu widzenia może dwie godziny. Liczba otwarć notki wynosiła około 120 razy ( czyli tyle ile wynosi średnia dla notek które nie lądują na SG).

Ale potem zaczęły dziać się cuda. Pod każdym moim wpisem pojawiło się po równe 100 czerwonych łapek i zaczęła wzrastać liczba otwarć notki. A przecież już nie była widoczna na stronie .  Ponieważ wiem , że każdy mój wpis jest tropiony botem który wpisuje 100 czerwonych łapek , postanowiłem zrobić eksperyment. ( Sprawę botów które automatycznie generują po 100 czerwonych łapek już tutaj opisałem parę razy}  :

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1277845,boty-wpisujace-czerwone-lapki-w-s24-sposob-na-podbijanie-wyswietlen-stron

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1277971,boty-wpisujace-czerwone-lapki-w-s24-sposob-na-podbijanie-wyswietlen-stron-c-d

https://www.salon24.pl/u/polaidrogi/1278019,jestem-rekordzista-popularnosci-w-s24


Eksperyment polegał na tym , że kopiowałem moją odpowiedź i kasowałem tę  samą ale z umieszczonymi już łapkami i wklejałem ją na nowo. I robiłem tak parę razy. Za każdym razem ta sama odpowiedź dostawała równo 100 czerwonych łapek . 

W ciągu kilku godzin boty uzupełniały moje wpisy o 100 czerwonych łapek i jednocześnie zwiększały oglądalność mojej notki.

Teraz notka , która praktycznie już dawno nie jest dostępna (chyba tylko dla kogoś kto za mną śledzi) ma oglądalność około 2100  otwarć. Wcześniej ( kiedy pisałem o botach) twierdzono , że wpisywanie łapek nie przekłada się na oglądalność. Jednakże teraz absolutnie widać, że boty wpisujące czerwone łapki  również zwiększają sztucznie klikalność całego forum. 

Każdy mój wpis , pod nawet obcą notką powoduje wpisanie 100 czerwonych łapek i jedocześnie podbija oglądalność notki. 

Redakcja o tym wie , ponieważ już pisałem bezpośrednio do niej na ten temat. Ale być może jej taki układ pasuje. Im większa klikalniość tym bardziej strona jest atrakcyjna dla reklamodawców.  

Ostatnio pisałem o tym problemie  notkę , ale  Administracja ja szybko skasowała.

Mnie czerwone łapki nie przeszkadzają, ale np reklamodawcom może się nie podobać , że klikalność forum jest sztucznie podkręcana.


Zobacz galerię zdjęć:

Eksperyment
londoncity
O mnie londoncity

znany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości