POLFIC POLFIC
471
BLOG

A nie mówiłem? Czyli Kelkeszos miał rację. :)

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 38

Witam,

Swego czasu napisałem:

"Teraz przypomnę notkę Kelkeszosa, która moim zdaniem przejdzie do historii salonu:

https://www.salon24.pl/u/qqc1968/1121407,pan-w-bentleyu-czyli-covidowe-przestawianie-wajchy

Otóż ... z każdym dniem pojawiają się informacje, że coś jest na rzeczy. Lekarze przechodzą na naszą stronę. Nawet Erek się przysłużył tej notce, bo zasugerował, że słynne Danser Encore jest profesjonalnie przygotowane i rozpropagowane. Więc ktoś ten kamień ruszył z pełną świadomością. Ktoś tymi klockami tu i ówdzie porusza.

I niezależnie czy dążenie do Resetu jest prawdą, czy może ja mam rację i jest to zwykła głupota; zaryzykuję tutaj tezę, że ci wszyscy decydenci, którzy uruchomili tę machinę, są w tej chwili w defensywie a nie ofensywie. Nie dążą już do osiągnięcia celu, bronią się tylko przed skutkami tego co zrobili. Krótko mówiąc, wiedzą już, że przegrali." *

No i co?

Francja przegłosowuje, że nie będzie paszportów covidowych.

Faucci namawia w Stanach do luzowania restrykcji. 


Pozdrawiam :)


* https://www.salon24.pl/u/polfic/1128277,bedzie-optymistycznie

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka