POLFIC POLFIC
262
BLOG

Tak działa logika

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 11

Witam,

Wiem, że nie wierzycie, że logika działa zawsze. Ludzie mogą się zachowywać nielogicznie, ale związki przyczynowo-skutkowe istnieją i będą istnieć. Mam nadzieję :)

Mówiłem, że akcja szczepień jest absurdem logicznym. I MUSI się skończyć absurdalnie.

Tak jak w przypadku, na który natrafiłem. Otóż znany propagator szczepień, udzielił wykładu na temat tego dlaczego amantadyna jest zła a szczepienie dobre. I do czego doszedł w swoich wywodach? Nie zgadniecie nigdy :)

Otóż ... tadam ...

- Jeżeli mamy do czynienia z chorobą taką, jak COVID-19, gdzie śmiertelność jest mała, to te grupy do badania muszą być dużo większe. To muszą być dziesiątki tysięcy pacjentów, żeby wykazać efekt działania leku - podsumował. *

I przestrzegam wszystkich innych covidian. Jakkolwiek będziecie uzasadniać swoje działania, MUSICIE dojść do absurdu. Nie możecie z tym nic zrobić. Nie możecie w żaden sposób odabsurdować absurdu. Tak po prostu jest, było i mam nadzieję zawsze będzie. :)

Pozdrawiam :)


* Czytaj więcej na https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-profesor-wojciech-szczeklik-oszolomieni-pandemia-pomijalismy,nId,5475842#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka