POLFIC POLFIC
260
BLOG

Maseczkowe przeboje

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 25

Witam,

Było tak:

Pod koniec stycznia idę do sklepu i widzę przed nim patrol policyjny. Chwilę się zastanawiam czy sobie odpuścić i pójść do innego. Ale nieeeee... skoro jestem antymaseczkowcem to nie dam się zastraszyć. Wchodzę, a przy wyjściu wołają mnie do radiowozu. Proponują mandat za brak maski. 20 PLN. Odmawiam, chwila miłej pogawędki i dostaję wezwanie na komendę.

Idę po tygodniu a tam akcja:

- Zapraszam pana do środka.

- OK.

- Ale nie mogę pana wpuścić bez maski

- Nie mam

- Inaczej pan nie wejdzie

- Trudno

- To niech pan złoży wyjaśnienia na piśmie

- OK.

Po paru dniach złożyłem stosowne wyjaśnienia. 

Teraz przyszedł wyrok z sądu. Dostałem naganę i zwolnienie z wszystkich kosztów. Dobre, nie? :)

Właśnie się zastanawiam czy sobie odpuścić czy jednak się odwołać. Jakieś sugestie? 

Pozdrawiam :)










POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka