POLFIC POLFIC
442
BLOG

Fałszywa alternatywa

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 42

Witam,

Moi, byli na szczęście sojusznicy, odkąd przefarbowali (?) się na bolszewizm, usiłują szantażować mnie, powrotem oszustów z PO.

Zapomnieli, że jestem najlepszym logikiem na salonie i okolicach?

Usiłują postawić mnie przed tzw. fałszywą alternatywą. W ramach kaganka oświaty:

"Ten rodzaj logicznego błędu, lub sofizmatu, nazywany jest fałszywą alternatywą, fałszywą dychotomią, lub pozornym dylematem.
Pod tą nazwą kryje się wynik myślenia w tzw. kategoriach czarno-białych, czyli niedostrzeganie bogatszej listy możliwości, a jedynie dwóch z nich. Wtedy, gdy jedna z nich jest nieprawdziwa, druga automatycznie, w oczach osoby popełniającej ten błąd, staje się prawdziwa.
" *

Więc, cwaniaczki, ja nie ulegnę Waszemu śmiesznemu szantażykowi spod typowo bolszewickiego hasła "Kto nie z nami ten przeciw nam". Zagłosuję sobie spokojnie na Konfederatów i nawet Wam powiem dlaczego:

Przekonała mnie zasłyszana rozmowa z ... Berkowiczem, gdzie pokazał, że zaczęli myśleć, nie okopywać się w swoich okopach. Akurat na przykładzie .... bonu oświatowego i kulturalnego. Pokazali, że potrafią wypracować wspólne stanowisko. To dobry znak. Pamiętajcie, że ja widzę szerzej, widzę w głębszej perspektywie, i potrafię z takich niby nie znaczących faktów, wywnioskować dużo więcej niż inni.

Kiedyś popierałem PiS, jak nie raz powiedziałem, ze względu na to, że cywilizowany człowiek staje po stronie tych bitych, kopanych, wyśmiewanych. Pisowcy po dojściu do władzy stali się tymi kopiącymi, bijącymi i wyśmiewającymi. Więc cywilizowany człowiek jak ja nie chce mieć z Wami nic wspólnego.

Jeżeli już zdecydowaliście się iść drogą kłamstwa, oszustwa, kopania słabszych, zamordyzmu fiskalnego, niszczenia polskich przedsiębiorstw, to idźcie, zobaczycie dokąd Was ta droga zaprowadzi.

Ja nie mam problemu z Waszym szantażem, przecież jestem logikiem. A co z innymi? Innym mogę polecić słowa .... Słonimskiego: "Jak nie wiesz jak się zachować, zachowaj się przyzwoicie". Więc trzymajcie z tymi kopanymi, bitymi i wyśmiewanymi.

Pozdrawiam :)


* https://kmim.wm.pwr.edu.pl/blog/2014/08/06/poznajemy-sofizmaty-falszywa-alternatywa-mity-nauki-2/

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka