POLFIC POLFIC
219
BLOG

Nowa elita PiS

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 35

Witam,

W którejś z poprzednich notek zapytałem jak to jest, że zdecydowana większość tych wszystkich polityków, którzy odwrócili się od PiS, przeszli nie do Konfederacji czy nawet PSL i lewicy, tylko na pozycje PO. Nikt się nie garnął do odpowiedzi.

Widzimy wszyscy jaki poziom intelektualny i moralny prezentują tacy odszczepieńcy jak Wałęsa, Marcinkiewicz, Michał Kamiński, Kluzikowa, Sikorski i wielu innych. Oni wszyscy, z ich poziomem intelektualnym uczestniczyli w działaniach PiS, byli cenieni i zapewne lubiani. Ale nie o politykach będzie mowa.

Gdy nastała rekonstrukcja byłem pewien, że tutejsi pisowcy nigdy na ten układ nie pójdą. Okazało się zupełnie inaczej. Odstawili w kąt wszystkie ważne sprawy, poszli w ciemno, bezmyślnie.

A potem tylko obserwowałem co wyprawiają. Z co raz mniejszym zdziwieniem, bo już wiedziałem kim są ci ludzie.

Jak poparli zawłaszczenie Marszu Niepodległości, robionego od iluś tam lat przez młodych zapaleńców. I to zapewne, zawłaszczyli bo nie potrafili nic dobrego wymyślić, zajęcie trwonieniem pieniędzy przez fundację do takich rzeczy powołaną. Po tym, numerze, każdy, powiadam, każdy cywilizowany człowiek by się od nich odwrócił.

Potem, obserwowałem jak niszczą, i tak niski autorytet nauczycieli; za nic mając, że od tego zależy przyszłość Narodu.

Jak gładko i bez zmrużenia okiem z głoszonych wcześniej haseł wolnorynkowych, przeszli na hasła socjalistyczne, ogłaszając przedsiębiorców wstrętnymi krwiopijcami.

No ale ... ostatni numer jaki zrobili, wprawił mnie już w załamanie. Przyszedł facet nazwał ich samych potomkami niewolników, i spotkało się to z entuzjazmem pisowców, tylko dlatego,. że przy okazji skrytykował nielubianą przez nich panią, która otrzymała nagrodę Nobla. Gotowi byli z tej okazji olać całą polską tradycję i historię. * Tak samo jak, bez skrupułów olali Smoleńsk. 

Wiem jedno: to, że w PiS były miernoty intelektualne i moralne, bez honoru i przyzwoitości, to nie jest żaden przypadek. Oni tacy po prostu są i będą. Zarówno politycy, jak i tutejsi wychwalacze i pochlebcy. Ludzie bez kręgosłupa i zasad, z przerażającym lenistwem umysłowym, bez poglądów i ideałów. I to wiem na pewno. 

I za nic mam te śmieszne nawoływanie bolszewickie "Kto nie z nami ten przeciw nam", straszenie Rosją i inne dyrdymały. Co i innym radzę.

Pozdrawiam :)


* https://www.salon24.pl/u/fzp/992001,te-slowa-noblistki-zapamietalem
POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka