Animela Animela
1253
BLOG

Kto, jak nie Bolek Wałęsa? ...

Animela Animela Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 73

Były prezydent opublikował list, w którym wyraża obawę o to, czy zbliżające się wybory nie zostaną sfałszowane. Znany konstytucjonalista (nie wiedzieli Państwo, że Bolek jest konstytucjonalistom? No jest, pełnom gembom!) wyraża zaniepokojenie stanem demokracji w Polsce, naruszaniem Konstytucji i w ogóle. Z tego względu Bolek powołał Komitet Obywatelski i udzielił poparcia Wolontariuszom Wolnych Wyborów (jak to piszą dziennikarzyny - pisownia oryginalna). Jak to ujął nieoceniony humorysta - nawet największe autorytety nie są w stanie zorganizować pilnowania wolnych wyborów, więc zaprosił do udziału w pilnowaniu wyborów wszystkich. Po prostu wszystkich!!

Czy ja się wyśmiewam z Bolesława Wałęsy aka potomka rzymskiego rodu Walensów? Trudno się nie uśmiechnąć pod nosem - wszystko, czego "sam z żonom Danuśkom i dzieciakami tymy ręcamy obalyłem komunizm" nosi znamiona nielichej komedii. Niemniej jednak inicjatywę popieram z całego serca: sama przecież nie tak dawno napisałam do opozycji i zwolenników władzy wezwanie do pilnowania wyborów. Jest to JEDYNY sposób, aby nikt nie zarzucił PiS sfałszowania wyborów.

A teraz, kiedy Mędrzec Europejski z wyboru Tuska* oznajmił orbi et urbi, że on powołał, namaścił i udzielił poparcia, opozycja totalna nie ma już wyboru: po prostu teraz to już MUSZĄ się znaleźć te miliony dla I Elektryka III RP - miliony ludzi, rzecz jasna. Teraz pójdzie jak lawina: pewnie nie wszyscy chętni, którzy będą gotowi pozytywnie odpowiedzieć na apel pokojowego "bendem pałował" noblisty, zmieszczą się w lokalach wyborczych i część będzie musiała zostać odprawiona z kwitkiem, ale nic to. Dla legendy Solidarności i przemian ustrojowych "pomogę im wyskakiwać z okien" na świecie ludzie nie tyle są w stanie poświęcić!

Przyznaję, że bardzo mi ulżyło. Mocno się martwiłam, że totalniacy nie dadzą rady się zorganizować, aby dopilnować uczciwości wyborów, a potem będą PiS oskarżać o fałszowanie wyników, ale skoro Wałęsa wziął sprawy w swoje ręce, to jestem już spokojna.

Werdykt ludu będzie uczciwy i przejrzysty.

* http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/81179,walesa-zasiadl-w-unijnej-radzie-medrcow.html


Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka