pomidorowa pomidorowa
1901
BLOG

mjr Michał Fiszer - WSI - PR1 - Smoleńsk

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 10

Nie wiem czy pamiętają państwo mjr Michała Fiszera.

Ja kojarzę go z czasów inwazji USA na Irak. Był nadwornym komentatorem Faktów TVN w sprawach militarnych. Bardzo ciekawie się go słuchało.

Potem kojarzę go jak startował z list UPR w jakichś wyborach ?? Ostatnio dość często widać go było w mediach w roli komentatora nt. katastrofy w Smoleńsku..i...

No właśnie...i bardzo mnie zszokowała jego dziwna wypowiedź dotycząca Katastrofy w Smoleńsku tuż po publikacji raportu MAK. Sytuacja miała miejsce 12.01.2011 tuż po publikacji MAK-u....podejrzewam że miliony słuchaczy ma włączoną "jedynkę" chcąc się coś więcej dowiedzieć o raporcie a mjr Fiszer tłumaczy, tłumaczy a na koniec wali prosto z mostu:

"Pod względem lotniczym sprawa jest zamknięta."

www.polskieradio.pl/7/158/Artykul/297980,Rosjanie-sa-rowniez-winni-katastrofie

I mnie zamurowało...

...aaa..aaa..ale jakto ??

Jak to zamknięta ?? Na postawie tak zmanipulowanej konferencji sprawa zamknięta ??

Bez przeczytania tekstu raportu i uwag strony polskiej zamknięta ?

 

Zdziwienie było krótkie:

"Major Michał Fiszer występujący w mediach jako były pilot to oficer Wojskowych Służb Informacyjnych. W swej karierze wielokrotnie zajmował się inwigilowaniem i inspirowaniem mediów, teraz wspiera szefa MON, Bogdana Klicha".

www.naszdziennik.pl/index.php

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka