Postwykształciuch Postwykształciuch
1151
BLOG

Zablokował mnie bloger Stary

Postwykształciuch Postwykształciuch Rozmaitości Obserwuj notkę 37

 

Wytknąłem mu błędy logiczne w jego argumentacji i nie użyłem wobec niego żadnych argumentów personalnych.  Jak chce blokować, to niech blokuje, ale mógłby chociaż komentarze zostawić, w których nie ma żadnych wulgaryzmów.

Blogger Stary na krytykę reaguje agresją, groźbami i cenzurą. Oto częściowo odtworzona dyskusja pod jego notką http://stary.salon24.pl/484759,inzynierya

Bloger Stary po prostu boi się krytyki. Boi się usłyszeć rzeczy, które mu się nie spodobają. [ tu cache jakiejś starszej rozmowy, z której też znikneły moje komentarze  ]

 


 

autor

I znowu pan stosujesz chwyt retoryczny, tym razem fałszywej analogii.

Chyba zacznę kolekcjonować pańskie zagrywki.

Dla niezorientowanych bloger Stary :

- podał jako przesłankę książkę z 1900, która zawiera tezy, które większość z nas natychmiast uzna za absurdalne, głupie a nawet podłe.

- następnie stwierdził, że występuje analogia: "przypominają namaszczone rozważania zwolenników teorii zamachu"

- nie odniósł się wprost do rozważań tych zwolenników, nie użył żadnych arguementów przeciw nim.

- koniec argumentacji.

Panie blogerze Stary, mógł pan wprost napisać tak:

"widziałem jedną głupią książkę sprzed 113 lat i dlatego rozważający teorię zamachu są głupi".

POSTWYKSZTAŁCIUCH 188692 | 06.02.2013 12:09

 


 

@Postwykształciuch

Twoim idolom zarzucam, że się nie odnoszą nijak do faktu zejścia samolotu poniżej 120 metrów. Wolisz nie zauważać.

Napisałem ponadto, że głupota i manipulacja są ponadczasowe. I to zrozumieli doskonale tradycyjni oponenci przypominając sobie o świetnej okazji do siedzenia cicho.

I jeszcze raz się mną zajmiesz a wywalę.

STARY 175929994 | 06.02.2013 12:24

 


 

[ Komentarz, którego niestety nie zapisałem sobie. Zapytałem się, czy wywali mnie za to że nie mam racji czy za to, że mam rację. ]

 


 

@Postwykształciuch

Barak argumentów zawsze prowadzi do personalnych ataków.

Ostrzegałem. Blok.

STARY 175929994 | 06.02.2013 13:43

 


 

 

 

Dobro Ojczyzny najwyższym nakazem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości