Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński
55
BLOG

chmurzaste harce

Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński Rozmaitości Obserwuj notkę 0

image

obraz z natury
na popołudniowym niebie
- chmurzaste harce
.
Fotka wykonana tel. kom. Samsung C3050 kilka (naście?) lat temu z okien mojego mieszkania na IV p. Obraz ten przedstawia naturalny układ chmur, jaki zauważyłem pewnego popołudnia nad dachem bloku z przeciwnej strony ulicy. Stąd te ciemne fragmenty u spodu obrazka. Przyznam, że na widok tego "potwora" poczułem ciarki na plecach. Nie miałem jeszcze wtedy aparatu fotograficznego - a i nie byłoby czasu na jego uruchamianie - więc pstryknąłem to ujęcie telefonem. Za bardzo niedługi czas z "ptaka" pozostały jedynie porozrywane fragmenty na niebie. Od tego czasu obrazek ten służy mi jako awatar na różnych stronach sieci.

prkosan - czyli niepokorny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości