Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński
164
BLOG

Problemy opozycji i ..

Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Problemy opozycji i .. błazeński uśmiech Schetyny

Głównym problemem dla opozycji - a jednocześnie hamulcowym - jest nie kto inny, jak Grzegorz Schetyna. Ja osobiście na PO głosuję odkąd powstała (przedtem na KLD), lecz teraz miałem chwilę zawahania, czy w ogóle pójść na wybory. Wiele osób z mojego środowiska na samą myśl, że to Schetyna jest "kapitanem drużyny" KE - nachalnie pchający się do władzy - zrezygnowało z udziału w wyborach, bo nie mieli na kogo głosować .. Przecież każde dziś wsparcie dla Schetyny mogłoby zaowocować w przyszłości objęciem przez niego fotela premiera, a to dla nas byłoby czymś komicznie / tragicznym. Jeśli ten człowiek nie zostanie wypchnięty raz na zawsze z polityki - opozycja nie ma szans w starciu z PiS.

Ja jednak poszedłem i zagłosowałem - tak, jak poprzednio (lecz z dużym niesmakiem).

prkosan - czyli niepokorny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka