Projekt Polacy Projekt Polacy
378
BLOG

Co się stało z naszą kasą...?

Projekt Polacy Projekt Polacy Polityka Obserwuj notkę 11

Dzisiaj wpis z wątkiem osobistym. :)

Aktualizując wczoraj swoje CV natrafiłem przy okazji na mój list motywacyjny z roku 1998. Aż mnie nostalgia opanowała… Z pewnym sentymentalnym poczuciem upływu czasu (w końcu to już 16 lat!) otworzyłem go i czytam… czytam… i czytam, aż doszedłem do oczekiwań płacowych, o których informowałem życzliwie lecz stanowczo potencjalnego pracodawcę.

Była to kwota 8 000 zł brutto.

Szesnaście lat temu.

Jakże ta nasza Polska od tamtego czasu się zmieniła. Jak to dobrze, że nasi politycy tak wspaniale zadbali o rozwój naszego kraju od w ciągu tego czasu!

Dzisiaj przecież nikt już nie myśli na poważnie o dochodach na poziomie 8 000 zł na miesiąc (no może, jakaś niewielka grupka Polaków). To przeszłość!

Szesnaście lat.

Jakim rajem będzie Polska za kolejnych szesnaście lat?

Pytania do każdego czytającego:

a) Czy Masz zamiar dalej pozwolić im, aby dalej tak dbali o nasze interesy?

b) Czy zgadzasz się z tym, że trzeba WZIĄĆ SIĘ ZA TO OSOBIŚCIE?

Jeżeli obydwie odpowiedzi brzmią twierdząco - zapraszam do Projektu Polacy. Wspólnie zadbajmy o nasze wspólne interesy. Bo tylko my możemy to zrobić - nikt inny!

Jacek 'eFlash' Małkowski

doskonalenie - samodzielność - życzliwość

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka