Promiss Promiss
443
BLOG

NIE dajmy SIĘ zwariować

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

 

Nie wchodziłam dni parenaście na salon, skupiona na wydarzeniach zawodowych, między którymi wolałam się nie rozpraszać, gdyż tracenie energii nie jest mym zajęciem ulubionym

( ale ściema Promisie - namiętnie przepuszczasz )

Nie wchodziłam dni parenaście na salon, przytłoczona nadmiarem negatywizmu w mediach, po co mi jeszcze salon?

Acz w końcu wejszłam i uległam szokowi, z którego ciężko się mi podnieść

 

Nie pytaj co kraj może zrobić dla Cię

Zapytaj co ty możesz zrobić dla kraja

 

Miarą twej miłości do niego jest fakt, ile możesz poświęcić

A może miarą nienawiści?

 

Zdaje się, że kiepski ze mnie patriota, bo ani znajomych, ni rodziny, ani innych paru zjawisk poświęcać nie zamierzam

Choć w sumie coś tam mogłabym pokombinować

Na przykład - NIE DAĆ SIĘ ZWARIOWAĆ

 

I tego, na te święta i na Nowy Rok, życzy czytelnikom namiętnie

 

                                                                                            Promiss

 

                      Bo jak Promiss będzie zdrowy, to i Wy będziecie

 

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości