Chciałabym codziennie podróżować. Nie da się, ale ile się da - to robię. Sandomierz :-)
Chciałabym codziennie podróżować. Nie da się, ale ile się da - to robię. Sandomierz :-)
Promiss Promiss
264
BLOG

Najważniejsza relacja

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 25


Kocham siebie, więc


Codziennie mówię, że się kocham

Codziennie wyciągam się na godzinny spacer

Codziennie przestaję ze sobą sam na sam

( to się chyba medytacja nazywa, lecz do głowy przychodzi mi jeszcze - kosmos we mnie, przestrzeń, spokój.

To się też relaksacja nazywa, więc rozluźniam codziennie napięte ciało)


Codziennie zaczynam dzień zdrowym śniadaniem

Codziennie się nie przejadam, choć czasem coś się tam człeku omsknie, wczoraj ciacha się np. omskły z okazji święta pewnego świętego.

Wszak święta nie jestem

Choć jak tak się zastanawiam, to może jednak coś jest na rzeczy


Codziennie ukochuję mego wewnętrznego krytyka, bo wciąż jeszcze echem się on odbija

Codziennie dziękuję od rana za wszelkie dobro jakie mam, miałam i mieć będę

Przecież tak wiele...


Codziennie wychowuję moją podświadomość dając jej wsparcie, miłość, poczucie ważności i bezpieczeństwa

Dając jej nowe programy i wzorce

Codziennie jestem w tu i teraz, żegnając przeszłość, dziękując, że była

Codziennie wybaczam, jeśli coś się do wybaczenia pojawi

Dziękując za złe i dobre doświadczenia

Za ludzi, którzy się pojawili, ucząc mnie

Bez doświadczenia nie miałabym szans


Codziennie rozpoznaję co mi służy, a co nie

Codziennie trzymam się z dala od negatywizmu

Codziennie oddycham, a zwłaszcza ukochałam natleniać się oddechem Ujjayi

Coś pięknego...

Codziennie oglądam lub słucham czegoś mądrego, pięknego, dobrego

Codziennie siebie nie poganiam - to ostatnie odkrycie

Codziennie daję sobie dawkę spokoju


No i codziennie piję moją kawę


A poza tym codziennie żyję :-)








Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości