Promiss Promiss
493
BLOG

Nie wiem kurna o co chodzi i dobrze mi z tym

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 48


Co by tu rzec, coby nie skłamać...

Nie dalej jak dni temu parę - z kimś rozmawiałam na temat

Bo ja zawsze na temat gadam

Ten temat : doszliśmy paralelnie do wniosku, iż po latach poszukiwań doszliśmy do ściany, na której napis :

- WIEM, ŻE NIC NIE WIEM


Z jednej strony jest to wiedza dość katastroficzna

Z drugiej zaś niezwykle krzepiąca, bo można w końcu życiem się zająć

Pozwolić skrzydłom nieco odpocząć

Poczuć grunt pod stopami

Nie przerażać wielością wieloświatów, ni mikroskopijnością nas samych

Wypić kawę z czuciem smaku, koloru, zapachu

Nie szukać dziury w całym

Upiec placek

Nie odwracać się, ni uciekać

Q - się zwrócić

Nie wydziwiać, nie komplikować, nie naddawać, ni ujmować

Być

stopić się z życiem

Każdą chwilą


Nie wiem skąd, po co, dlaczego i w ogóle o co chodzi, mam więc tylko jedno, jedyne wyjście


Żyć


Nie śnić o życiu

Chwila po chwili żyć

Od początku

Aż do końca


Bo paradoksalnie dopiero wtedy kiedy puścimy

wtedy dopiero się nam objawia


Czekam na bonus :-)


Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości