Promiss Promiss
193
BLOG

Nie ma tego złego, czyli - masz u mnie plus

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 6


Odstawiłam wczoraj samochód do mechanika - wróciłam na piechotę do domu, okrążając cały Lublin

Nie, żebym nie chodziła, bo chodzę codziennie przynajmniej godzinę, ale niecodziennie okrążam całe miasto

Jest plus...


Wezwałam dziś taksówkę w celu udania się do pracy, bo na piechotę przecież z rana nie będę doginać

Nie, żebym codziennie nie doginała, bo doginam codziennie przynajmniej godzinę, ale przecież nie do pracy

Od taksówkarza dowiedziałam się, że wysiadło mi sprzęgło, choć powiedziałam mu, że padła mi skrzynia biegów

Jest plus...


Piję melisę, bo przecież nie wysiądę z taxi w biegu w celu kawy zakupienia

Wypiję u Sarzyńskiego na powrocie

Kawa wciąż przede mną

Jest plus...


Pożegnałam kogoś ze swojego życia, nie wiem czy na stałe czy na chwilę, bo mnie niemożebnie wkurzył, a może to raczej ja się wkurzyłam

Mam więcej czasu dla siebie oraz skupienia

Jest duży plus...


Zaraz będzie padało

Nie ma co szukać plusów, deszcz uwielbiam miłością nieskończoną...


Mimo wszystko inwestygacja plusowa bardzo mi pasi...

Czego i Wam życzę



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości