Widok z Chełmskiej Górki
Widok z Chełmskiej Górki
Promiss Promiss
400
BLOG

Prowokacja, czyli dajcie mi to, czego najbardziej potrzebuję

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 48


To niesamowite jak wielki, ogromny jest poziom ignorancji ludzkiej.

Dlatego nie dziwię się już wcale, choć wciąż się dziwię - jak bajecznie łatwo jest nie tylko społecznością salonu, ale i całymi narodami manipulować.

Ludziom z rzadka chce się prawdy dociekać, raczej sobie schematami lecą, które dostali, usłyszeli, wbito im lub co tam jeszcze chcecie.

A jeśli nawet eksplorują, to wciąż wchodzą w poziomy, które niekoniecznie prawdą być mogą

Bo prawda nie dla szaraczków

Ale za tę swoją wiedzę zdolni są zginąć i zabić drugiego

Lub pisać salonowe elaboraty czy prowadzić kilkuset - komentowe dialogi


Zanim więc zaczniesz atakować, ziać nienawiścią, udowadniać, zapluwać się -   pomyśl

Pomyśl...

Myślenie tylko czasem boli

Bo może chodzisz na czyimś pasku i ten ktoś właśnie się w tej chwili uśmiecha i myśli:

- Znów mi się prowokacja udała

- Znów zareagowali

- Znów nie wpadli na pomysł

- Znów ich za nos wodzę


Teraz zaczną chcieć mieć rację. Ta racja ich określa, daje im poczucie, że panują nad własnym życiem, że są ponad innymi.


Tylko że mnie kompletnie to nie interesuje

Ja dostałem to, co chciałem


Gdyż rozmaitymi sposobami załatwia się interesy, ale i - co bardzo istotne - łata się własne psychiczne deficyty



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości