Infidel. Infidel.
150
BLOG

Wszyscy kłamią. Konia z rzędem temu, kto wskaże prawdomównego po

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 2

Przestało mnie interesować, czy kłamie Lepper, Ziobro, Kaczyński, Kaczmarek, Tusk, Giertych i o. Rydzyk na dokładkę.

Powód jest prosty - każdy z nich kłamie, kiedy mu wygodnie.

Polsce jest daleko do rozwiniętych demokracji, gdzie zwykłe kontakty z prostytutką eliminują polityka;

Nie rozmumiem postępowania, że w imię celu, jakim jest walka z łapownictwem, okłamuje się  obywateli - wyborców.

Nie zgadzam się, aby jedną patologię zwalczać inną. Będą wybory, albo nie będzie - wszystko jedno, wszkaże nie będzie na kogo głosować.

Tak długo, jak poseł nie będzie związany z okręgiem wyborczym, lecz z partią.

Głosujemy przecież na ludzi, których mandat pochodzi z wyboru, czyli ci którzy udzielili mandatku muszą mieć możliwość cofnąć ten mandat.

Posłowie muszą być zależni od wyborców, inaczej po co mam wybierać jakiekolwiek nazwiska?

Szczęśliwie w Polsce w sejmie zasiadają posłowie na nie partie.

System partyjno-wodzowski nie sprawdził się.

Chcę mieć cały czas przełożenie na posła, którego wybiorę z mojego okręgu. Nie ja sam, ale niech to będzie nawet połowa głosów oddanych na posła. Inaczej cały czas bedę miał w swoim okręgu posła jak mieszkańcy dozorcę w Alternatywy 4.

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka