LOSTORPEDOSVULCANICOS LOSTORPEDOSVULCANICOS
195
BLOG

Siła prywatności Donalda

LOSTORPEDOSVULCANICOS LOSTORPEDOSVULCANICOS Polityka Obserwuj notkę 2
Po co nam państwo i jego struktury ?

Donald wystarczy.

W dyskusji z jednym z blogerów, po jego uniku w sprawie :

https://x.com/keyser_soze88/status/1717548625604051454?s=20

i po mojej uwadze, iż Tusk pojechał tam bez żadnych pełnomocnictw, jako nowowybrany poseł i deklarowany premier

dowiedziałem się, że wizyta Donalda w Brukseli była prywatna.

W radio usłyszałem, jak Donald obiecuje, że po otrzymaniu misji natychmiast uwolni KPO.

A UE nie ma już żadnych formalnych zastrzeżeń ...

Jeśli ktoś nie uważa tego za najwyraźniejszy, jaki może być dowód na szantażowanie przez UE demokratycznie wybranego rządu

jednego z jej członków ( dwie kadencje + trzecie wybory z najwyższą ilością mandatów) - no to nie mam już żadnych uwag.


Natomiast pompowanie prywatnej osoby jako zbawcy narodu i Donalda Wszechmogącego, zastępującego cały, 

demokratycznie wybrany rząd -mojego Kraju

jest bardzo humorystyczne.

Podpowiem  tym, który najłatwiej przychodzi gwiazdkowanie i idiotyzmy o faszyzmach, dyktaturach  itp.

W tej sprawie nie chodzi o Kaczora ( "największy szkodnik od 1945 , sami zdrajcy i złodzieje ", no i

najważniejsze i uniwersalne - gwiazdeczki oraz okrzyki).

Kto wybrał politykę, ten jest  jak małpa wspinająca się na palmę  ( made by Olechowski); nie żal mi żadnego

atakowanego polityka. Przykry jest sposób, w jaki wulgarna nienawiść miała znaczny udział w tych wyborach.


Prosiłbym o refleksję, co będzie dalej, jeśli dopuścimy taki sposób załatwiania polskich spraw,

w jaki rozumie to Donald i UE.

Dobrego weekendu.

Wszystkim.

Dziękuję za wypowiedź.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka