Łukasz Schreiber Łukasz Schreiber
37
BLOG

słów kilka na tygodni kilka

Łukasz Schreiber Łukasz Schreiber Polityka Obserwuj notkę 14

W związku z natłokiem zajęć przynajmniej do 22 czerwca, a być może nawet do końca sesji, czyli 4 lipca jestem zmuszony zawiesić swoją aktywność na blogu.  

Jak sądzę część osób ta wiadomość może ucieszyć, jak kogoś zmartwi( chociaż niespecjalnie w to wierzę;)) to bardzo mi miło. Po prostu są rzeczy ważne i ważniejsze, a blog do tych drugich nie należy. Zaczyna mi się sesja egzaminacyjna, już jutro startują Mistrzostwa Europy, a jeszcze jedna rzecz absorbuje mnie bardzo mocno.  

Dlatego zawieszam, ale mam nadzieję, że nie kończę na jakiś czas swoją aktywność w salonie24. Poza tym mam nadzieję na remis z Niemcami i może uda się wyjść z grupy… Pożyjemy, zobaczymy tak czy inaczej. A jak nie wyjdą Polacy to pozostanie kibicowanie Włochom… Ale połudzę się, liczę na finał Polska- Italia. Tak, wiem, to bardzo prawdopodobne…

Poseł na Sejm RP VIII kadencji ziemi bydgoskiej (7.291 głosów), radny Rady Miasta Bydgoszczy w latach 2014-2015 (2.555 głosów), przewodniczący PiS w Bydgoszczy od roku 2012. W latach 2005-2010 aktywnie zaangażowany w działalność Stowarzyszenia Młodzi Konserwatyści, m.in. sekretarz generalny i Przewodniczący Rady Krajowej. Zapraszam na moją stronę internetową: lukaszschreiber.pl oraz na profil publiczny na fb: .facebook.com/radnylukaszschreiber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka