YJK YJK
544
BLOG

Czołem żołnierze! Czołem panie pigularzu!

YJK YJK Rozmaitości Obserwuj notkę 13

 

A to Polska MON właśnie!

 

 

A to Ministerstwo Niemądrych Kroków w skeczu Monty Pytona.

Wiedzialem że z PiSem nie bedzie dobrze i mądrze, ale nie spodziwałem sie aż takiego kabaretu.

Oby tak dalej.

To może tylko przebić  nalot dywanowy szybowców na ... Inflanty, albo "Czołem kocie Aliku".


Edit: Filmik pochodzi z obchodów świeta WP i rocznicy bitwy pod Sarnową Górą (21.08.2016) 

http://www.mon.gov.pl/multimedia/foto/96-rocznica-bitwy-pod-sarnowa-gora-o2016-08-21/

  •  
  •  
YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości