racjonalizator racjonalizator
308
BLOG

W sprawie prof. Wojciecha Sadurskiego o pomoc proszę

racjonalizator racjonalizator Polityka Obserwuj notkę 3

 Ponad dwa tygodnie temu pytałem prof. Sadurskiego czy przyjmie propozycję objęcia funkcji Rzecznika Praw Obywatelskich. Coś musiało być na rzeczy bo profesor zamiast jednoznacznie odpowiedzieć zaczął stawiać "filozoficzne" pytania.

Dzisiaj Ryszard Kalisz apelował  o sejmową jedność w sprawie kandydatury prof. Sadurskiego. Rozumiem, że wszystko musi być ustalone i profesor Sadurski zamierza porzucić australijskie plaże by zająć się rozpętywaniem ideologicznych wojen - bo jak wiadomo one, a nie prawa obywatelskie były głównym przedmiotem jego zainteresowania.

W związku z tym mam prośbę do tych którym zależy aby RPO została osoba, która będzie rzecznikiem praw Obywateli a nie rzecznikiem arystokracji i społecznej awangardy, o przesyłanie - najlepiej na pocztę wewnętrzną - wszelkich wypowiedzi profesora Sadurskiego, które dyskwalifikują go jako kandydata na RPO.

Tekst miałem napisać przy innej okazji już kilka miesięcy temu, więc mam sporo argumentów z wypowiedzi Pana profesora na salonie, dlatego szczególnie zależy mi na tekstach publikowanych w prasie (głównie w Wyborczej i Rzepie) oraz w komentarzach na salonie - jest ich sporo i nie wiem czy zdążę wszystkie przejrzeć.  

Zależy mi na cytatach bo chcę żeby tekst był dobrze udokumentowany

 

Z góry wszystkim dziękuję.

 

PS. Jeżeli znajdzie się osoba, która również ma zamiar napisać podobny tekst to mogę przekazać wyszukane przeze mnie cytaty i listę argumentów, odstępując tym samym tą  żmudną robotę 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka