Popisy na Bulwarach pod Mostem Grunwaldzkim, 19 XI 2011.
Popisy na Bulwarach pod Mostem Grunwaldzkim, 19 XI 2011.
RadykalnyRowerzysta RadykalnyRowerzysta
246
BLOG

BMX - marzenie dzieciństwa

RadykalnyRowerzysta RadykalnyRowerzysta Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Wychowany w dekadzie Jaruzelskiego mogłem jedynie pomarzyć o BMX, o stylu ludzi jacy na nich jeździli, o tym jaką fantastyczną frajdą jest ten rower. Gdy upadł komunizm byłem już za stary i łapałem się innych przygód, choć rower w różnej postaci od jazdy ekstremalnej po typowo miejską kręcił mnie nadal. Z dzieciństwa więc wyniosłem megasympatię do BMX-ów i BMX-owców i chętnie ich podglądam. To co prezentuję powyżej przyłapałem podczas spaceru Bulwarami nad Wisłą idąc z Ludwinowa na Most Dębnicki. Cała akcja miała miejsce dokładnie pod Mostem Grunwaldzkim...

 

Zobacz galerię zdjęć:

Kolejny etap, już na murku...
Kolejny etap, już na murku... Dalej, popis kręcony na żywo, ja przyczajony przed mostem... Ostatni moment... I zeskok...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości