Regoo Regoo
126
BLOG

Ciągle tropem grawitacji.

Regoo Regoo Badania i rozwój Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Od dawna zajmuje się pojęciem grawitacji. Wiem też, że dawno nic nie publikowałem. Spowodowane jest to, tym, że chce moje własne przemyślenia przedstawić klarownie. Teraz zadam kilka pytań,  jeśli ktoś mi na nie odpowie, bądź podpowie, byłbym bardzo wdzięczny.

Do teraz odkryłem,  że Słońce z większą siłą oddziałuje na Księżyc, niż na Ziemię. Tak samo jest z Jowiszem i Saturnem. Jowisz wykorzystuje większy potencjał Słońca niż Saturn. Zdziwił mnie też fakt, że Wenus również wymaga większego potancjalu Słońca niż Ziemia.

I teraz moje pytania brzmią:

1) Dlaczego Saturn znajduje się o orbitę dalej porównując dane do Wenus?

2) Czy może być tak, że Księżyc okrąża Słońce,  a Ziemia kręci się w okół Księżyca?  Wiem, że to szokujące i nie prawda, ale proszę wybić mi to z głowy.

3) Czy prawdopodobnym mógłby być wniosek, stwierdzający, że wszystko we Wszechświecie krąży w okół jednego pola centralnego?

Oczywistym jest, że odbywa się to bardzo chaotycznie, ale mam pewną intuicję,  że jest to prawdą. Obym był zharmonizowany z myślami Keplera.

Dziękuję

Grzegorz Reguła 

Regoo
O mnie Regoo

Szczery, prawdomówny, pełen radości, spokoju i harmonii. Kroczący zgodnie ze swoim przeznaczeniem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie