remar031 remar031
223
BLOG

Pożegnanie

remar031 remar031 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

    Dziś żegnam uczniów trzecich klas gimnazjum.

Dostarczyli mi wielu radości i sprawili sporo kłopotów wychowawczych - dziś oczywiście pamiętam tylko te dobre chwile -

ale, jak zawsze, byli niepowtarzalni.

Dzięki nim ciągle się uczyłem, rozwijałem i opierałem upływowi czasu. Wiedziałem, po co wstaję każdego dnia.

Już teraz tęsknię za ich pytaniami, naiwnymi próbami poszukiwania sensu w otaczającej rzeczywistości.

Cieszę się, że w jakimś stopniu przyczyniłem się do ich sukcesu. Wyniki, które osiągnęli z mojego przedmiotu, są satysfakcjonujące i dla mnie, i dla nich. Choć oczywiście nie zabrakło drobnych rozczarowań.

    Wierzę, że poradzicie sobie w życiu i zrealizujecie plany. 

Życzę Wam samych sukcesów, prostych dróg prowadzących do celu, dobrych ludzi, którzy będą Wam na tych drogach towarzyszyli. A, ewentualne, porażki niech się staną źródłem siły.

Dziękuję Wam i do zobaczenia gdzieś, kiedyś...



remar031
O mnie remar031

Lubię dyskutować.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości