Renata Rudecka-Kalinowska Renata Rudecka-Kalinowska
1394
BLOG

Salon 24 nie umie pozbyć się spamera????

Renata Rudecka-Kalinowska Renata Rudecka-Kalinowska Polityka Obserwuj notkę 16

Notka wraz z komentarzami - przeniosione bez spamu.

Spam dedykuję Igorowi Janke, który hoduje spamera nie usuwając jego spamu.

09.12.2010 23:24 803

opublikowana w: Publicystyka, Tygiel codzienny, WolnyGłosObywatelski

Salon 24 na wesoło

 

A nawet na bardzo wesoło.

Oto jakiś anonimowy ......pardon, „student, konserwatysta, republikanin” obwieszcza rzecz heroiczną, mianowicie, że gardzi Jarosławem Gowinem. Za co - nieważne. On sam nie wie. Tak, jak nie wie o czym pisze.

Łukasz Warzecha wie czym pisze, jak zwykle, językiem wyświechtanych komunałów próbuje udowodnić wyższość świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, nie tracąc wszakże z oczu możliwości, że może jednak być też odwrotnie i jest na tę okoliczność przygotowany.

Jeden z najbardziej agresywnych „etatowców” używający wyłącznie języka propagandy pisowskiej ubolewa nad …. językiem propagandy pisowskiej rozszerzając ją nieco o...”antyintelektualistyczną postawę wielu ludzi NA Salonie” ( to NA – to moje podkreślenie niewątpliwie intelektualistycznej postawy autora)

Krzysztof Leski niczym Cezar. przeżywa kolejne gorzkie rozczarowanie, że ci, których on bardzo ceni – nie cenią Leskiego, nie tylko bardzo ale w ogóle. Trochę mu współczuję, ale nie za bardzo. Jak się wspiera trolla i chama – to i ucierpieć można, nawet niekoniecznie od chama i trolla.

Obciachowcy – ci od robienia frajerskiej reklamy nieczytanym pisowskim tubom – mają „zagwozdkę”, bo oto jeden z nadzorujących akcję reklamową chce, by teraz nie tylko trzymali w rączkach wysoko podniesione tytuły ale i zaśpiewali wdzięcznie jakąś piosneczkę. Aż mnie korci, by zaproponować im napisanie tekstu i muzyki, jak najbardziej „po linii i na bazie” Gazpola. A potem zobaczyć na własne oczy ten flashmob 'Bobrów” w jakimś centrum handlowym i miny zwyczajnych w takich miejscach klientów.

Namaszczony na mędrca Aleksander Ścios ( a tak! Zadałam sobie trud i przeczytałam!) wywołuje paroksyzmy śmiechu bzdurną pompatycznością wypisywanych bredni, ale na końcu tekstu jest tego usprawiedliwienie: „Artykuł opublikowany w nr.49/2010 Gazety Polskiej „ I wszystko jasne.

I na koniec smaczek najsmakowitszy: Igor Janke ogłasza konkurs na „najlepszy tekst w Salonie 24”. Ten gest dobrego Samarytanina wobec niedowartościowanej ostatnimi wyborami pisowskiej czeladki w salonie 24 jest tak wzruszający, że omal się nie popłakałam...

No i już przez łzy więcej czytać nie mogę.

Zakończę więc cymesikiem składniowym z kolejnego odcinka literatury na miarę Nobla naszego nowego Wyspiańskiego:”W konwulsjach śmiechu Jerzyk przewrócił się na podłogę

nie wiem, czy to na temat...

SALON 24 (lipiec 2010)

Salon jest na internecie.
Numer ma 24.
Czemu? Nie wiem. A Wy wiecie?
Ciągle jakieś są numery.

Dziś - w Salonie zniechęceni
ludzie płaczą w dnie i w noce…
Numer wnet się chyba zmieni
na: 24… procent...

ESTIMADO 0 94  | 10.12.2010 00:08 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Czyżbym łąskawą panią wspierał? Nie zauważyłem.

KRZYSZTOF LESKI 2972 49020 begin_of_the_skype_highlighting              2972 49020      end_of_the_skype_highlighting  | 10.12.2010 00:09 zablokuj

A jak

to w końcu jest z Jackiem Sasinem ( byłym urzędnikiem KPrez.) ?
Był jego ojciec generałem SB czy nie ?

KUNIGAS17 18 742  | 10.12.2010 00:09 zablokuj

@estimado

No powiedzmy, że na temat...
:-))

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 00:25 zablokuj

@Krzysztof Leski

Dzięki za ten Pana osobisty przejaw wysokiej kultury i poczucia humoru godnego co najmniej...darujmy sobie....
Miałam na myśli Pana wspieranie chama i trolla Freemana.
Wielu rzeczy Pan nie zauważa.
Ale to Pana problem - nie mój.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 00:27 zablokuj

@kunigas17

Z wszelkich linków wynika, że tak. Nie znalazłam nigdzie wyraźnego dementi.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 00:28

@Renata Rudecka-Kalinowska

W sprawie pomowienia zwiazanego z PiS Jacka Sasina wystarczy, ze wroci Pani do oryginalnego zrodla - wpisu dziennikarza GW- ktore juz sie z tych falszywych ustalen wycofalo. W sposob typowy zreszta, zmieniajac tresc wpisu. Prosimy cos na temat tesciow Pana Prezydenta, jesli juz Pani musi grzebac sie w zyciorysach. Mozna sie roznic, ale takie wpadki pokazuja, ze budowanie swoich wizji na podstawie wyguglowanych wiadomosci moze byc bardzo nieprzyjemne. A Pani ciagle w zaparte rzada aby J. Sasin udowodnil, ze nie jest wielbladem.

ROBJAN 2 408  | 10.12.2010 00:52 zablokuj

@robjan

ie zamierzam zmieniać niczego w moich wpisach.
Jeśli się mylę - potrafię przeprosić.
Wycofanie się blogera, którego Pan wspomina nie jest dla mnie żadnym dowodem.

@Renata Rudecka-Kalinowska

A ja dziękuję za zrozumienie moich intencji. Polecam się na przyszłość.

KRZYSZTOF LESKI 2972 49020 begin_of_the_skype_highlighting              2972 49020      end_of_the_skype_highlighting  | 10.12.2010 01:06 zablokuj

@Krzysztof Leski

Kiedys dawno, okolo 1969, moja brat mial w klubie Eskulap lodzkiej cywilnej Akademii Medycznej spiecie z mundurowym studentem, tez medykiem, tyle ze z WAM. Mundurowy kols byl przynapity i nieladnie - w jego pojeciu dowcipnie - odzywal sie do kobiet.

Wywiazala sie mniej wiecej taka rozmowa:
Brat: Kolega to ma chyba kategorie F ?!
Mundurowy: Jak To F ?! Sa tylko od A do E: A - zdolny do sluzby wojskowej bez ograniczen, B - czasowo niezdolny, C - zdolny z ograniczeniami, D - niezdolny w warunkach pokoju, E - calkowicie niezdolny...
Brat: Jest jeszcze F: Zdolny WYLACZNIE do sluzby wojskowej...

A Pan, Panie Krzysztofie, Pan tez prosto z koszar, czy zdazyl Pan po drodze lufke walnac ?

ESTIMADO 0 94  | 10.12.2010 01:07 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Ale to jego oryginalny wpis byl dla Pani dowodem na poparcie tezy. Latwo przychodzi Pani pisac rzeczy konrowersyjne, ale ze sprostowaniami juz duzo gorzej. Nieladnie.

ROBJAN 2 408  | 10.12.2010 01:09 zablokuj

@Krzysztof Leski

Może być Pan PEWIEN, ze skorzystam.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 01:24 zablokuj

@robjan

Nie. Poparciem mojej tezy były liczne teksty prasowe i z Wikipedii , do których załączyłam linki, wzmiankowany tekst był jednym z wielu.
Nie mam jak dotąd czego prostować.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 01:25 zablokuj

@Manitu

Ja wiem, że Pan, jako zwolennik PiS porusza sie w klimatach celebrytów i tego rodzaju elit a materiałami źródłowymi sa dla Pana i takich, jak Pan filmiki na You Tube.

Ale nie dla mnie.
I nie życzę sobie na blogu "jutubków" dla idiotów.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 01:28 zablokuj

@estimado

Jak to z ludzi wychodzi prawda. Prawda?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 01:3

@Renata Rudecka-Kalinowska

Wiec prosze powtornie zajrzec do swoich linkow, jakos zniknely insynuowane przez Pania koligacje rodzinne. Klania sie w Pani przypadku nierzetelna weryfikacja zrodel, podstawa wszelkich badan historycznych. Blad rzeczowy, podstawowy, jak mawial jeden z moich wykladowcow.

ROBJAN 2 408  | 10.12.2010 01:48 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Jak Pani się oderwała od tych stereotypów Pis-owsko-PZPR-owskich, historycznych, to Pani notki są coraz bardziej interesujące, orginalne i lepsze. Proszę tak trzymać Pni Renato. PiS nie jest godny uwagi porzadnego człowieka. Ale jast mimo wszystko godny ostrożnego i przezornago przed fałszerstwmi człowieka.

BISNETUS 0 2205  | 10.12.2010 01:52 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Po prawdzie, to i z nas tez samych tez potrafi wyjsc niejedno, bo udzielanie sie na blogach ze szczegolnym uwzglednieniem S24% to zajecie trudne, stresujace i w ogole szkodliwe dla zdrowia.

Totez bym nad tym nie wydziwial i nie moralizowal, tylko uczyl praktycznie, tzn. przez dupe, ze kogo jak kogo, ale nas sie nie oplaci.

Skoro juz w klimaty wojskowe poszlo, to tam podstawowa metoda dydaktyczna jest, ze najpierw nastepuje pokaz, a pozniej ponowny pokaz z objasnieniem. W razie potrzeby i dobrego humoru objasnienie mozna powtorzyc pomalutku.

ESTIMADO 0 94  | 10.12.2010 01:53 zablokuj

@bisnetus

Dzięki za KOMPLIMENTA!
Teraz , gdy PiS i Kaczyński są jedynie folklorem politycznym i stali się częścią rozrywkową, w nienajlepszym stylu zresztą, polskiej polityki - zapewne mniej będę pisać o PiS ujmując rzecz, jak ją Pan określa, historycznie.
Dzisiaj szczególnie mnie bawi ( poza oczywiście reakcją Krzysztofa Leskiego) reakcja salonowej PiSonerii na wywalenie łażącego łazarza.
Ci ludzie uważają widać za calkowicie naturalne, ze można wejśc do domu sąsiada, na..ć mu na dywan. po czym pójśc do swojego czyściutkiego mieszkanka i głośno narzekać, że u sąsiada śmierdzi.
Rozwydrzone matolstwo.
Ale też mają za swoje ci, którzy takie matolstwo hołubią i promują.
A ja się przyglądam i śmieję się.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 02:07

@estimado

E, Panie Estimado!
Toż to przednia zabawa!

Najzabawniejsze jest to, że ja w kwestiach napaści trolli na K.L czy jego stosunku do sprawy łączenia protestu przeciw Jaruzelskiemu z osoba prezydenta Komorowskiego - zgadzam się w 100%.
Tyle, że on chciałby, żeby z nim się zgadzali nie tacy, jak ja, ale Ci, dla których jest wart jedynie inwektywy.
Dlatego napisałam, że to jest jego problem.
A że przy okazji okazał się .... kim sie okazał - no cóż... to też jego, nie mój problem.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 02:13 zablokuj

@robjan

To jest blog - nie badania historyczne. Jeśli coś znika ale było w czasie gdy pisałam mój tekst - w żadnym przypadku nie zobowiązuje mnie do śledzenia tych zniknięć. W ogóle nie muszę o nich wiedzieć.
Ani tym bardziej ich uwzględniać ex post.
Nie ma więc mowy o mojej nierzetelności. Może być mowa o nierzetelności owych źródeł - do których TERAZ sięgać nie zamierzam.
Poza tym brak informacji, które były wcześniej - nie zmienia faktu. Jak dotąd NIC go zmienia.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 02:18 zablokuj

link nadużycie usuń odpowiedz

@ autor

Kiedys to juz mialem okazje napisac, podobaja mi sie Pani notki, natomiast dyskusja w jaka sie Pani wdaje wydaje mi sie zbytnio emocjonalna, agresywna i miejscami wyjatkowo niegrzeczna i nie znajduje specjalnego usprawiedliwienia w tym ze inni tez sa tacy, lub nawet gorsi.
To tak troche jak z Kaczynskimi, przeciez w tym co oni twierdzili bylo sporo racji, wiekszosc ludzi miala im za zle forme w jakiej te racje przedstawiali, nie tresc. Zgadzamy sie napewno w tym ze Kaczynscy byli/sa szkodnikami przez ich osobowosc, przez forme, przez agresje, czy nie daje to Pani do myslenia ze warto byloby popracowac nad forma dyskusji w jakiej bierze Pani udzial?
@wszystkich innych
Bez sensu jest dyskutowanie czy Sasin to byl ten czy inny, skoro wiedza was wszystkich opiera sie na podobnych zrodlach co RRK, skoro ona twierdzi ze wie to napewno, mysle ze powinniscie to zostawic Sasinowi, niech on sie martwi.
@RRK jeszcze raz.
Czy nie uwaza Pani ze opieranie swojej wiedzy na wpisach z Wikipedii jest nieco "na wyrost"? Jesli nie ma Pani lepszych dowodow na pochodzenie Sasina, to wspolczuje.

DARIUSZ123 7 23  | 10.12.2010 04:48 za

@Renata Rudecka-Kalinowska

A o co się rozchodzi?

ZBYLUT Z PIERDACHOWEJ 0 3  | 10.12.2010 10:09 zablokuj

@razdwaraz

A.... Teraz rozumiem. U mnie z poczuciem humoru nie jest najlepiej. Ale stary agent z księdzem proboszczem bawią się znakomicie. Poszli sobie grzańca z nalewek zrobić, bo starego agenta ze śmiechu brzuch rozbolał. Śmieszny ten salon i ci co traktują go poważnie.

ZBYLUT Z PIERDACHOWEJ 0 3  | 10.12.2010 12:15 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Zniknęło kilka komentarzy o tym- wie pani o czym...

"Jak to z ludzi wychodzi prawda.Prawda?"- zacytuję pani słowa.

IRGIEN LENIWIEC 0 479  | 10.12.2010 13:03 zablokuj

@Dariusz123

Myli się Pan twierdząc, że Kaczyńscy byli szkodnikami "przez ich osobowosć, przez forme, przez agresje...".
Bracia Kaczyńscy byli szkodnikami przez program, metody i cele, jakie sobie w polityce wyznaczyli. To była realizacja Polski gomułkowskiej z zachowaniem wpływów partii rządzącej, dokładnie takich, jakie mieli komuniści ze swoją PZPR, włącznie z charakterem tajnych policji i tajnych służb w tym prokuratury.

Myli się Pan również, sądząc, że Pana komentarz nie jest dla mnie dostatecznie czytelny. Pisze Pan, że Kaczyńscy "przeciez w tym co oni twierdzili bylo sporo racji" - nie proszę Pana, nie było. I nie chodzi o tę ich komuszą formę a właśnie o komuszą treść.

Jeśli chce się Pan zabiera za krytykę - to wal Pan ze swoich pozycji całkiem szczerze. Nie ma potrzeby kamuflować swojej propisowskiej postawy, bo na taki zabieg może sobie pozwolić tylko człowiek bardzo inteligentny i doskonale rozumiejący i używający słowa.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 13:38 zablokuj

@Zbylut z Pierdachowej

A o nic się nie rozchodzi - poza tym, że jest śmiesznie!
Nawet bardzo.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 13:39 zabl

@irgien leniwiec

Powody usunięcia komentarzy - wyjaśniłam. Poza nimi usunęłam jedynie ŚMIECI.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 13:55 zablokuj

@GranBesha

Nie sądzę by istniała jakakolwiek zależnośc między partią rządzącą a tym komicznym marginesem politycznym, jakim jest PiS z Kaczyńskim na czele.
Chociaż niewątpliwie kompromitacja Kaczyńskiego dobrze przyczynia się do postrzegania PO.

Jaki konkurs? Ma Pan na myśli tę śmieszną wpadkę Igora Janke, ktoremu pomysł zmarnowali zwolennicy ŁŁ?
Sądzi Pan, że to można traktować poważnie?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 14:44 zablo

Jest jeszcze weselej jak pani myśli pani Renato

A mianowicie na akademi z okazji powstania tak zwanego ruchu poparcia dla beatyfikacji Lecha Kaczyńskiego.
Najwięcej gardłowali pan Łopiński z panią Gilowską o pierwszym gdy się dowiedziała pani Jadzia Staniszkis że w 71 roku wstąpił do PZPR to aż zaniemówiła w TVN24.
Natomiast drugą osobę jako TW "Beatę "PiSowski IPN pod wodzą Janusza Kurtyki za zgodą prezesa przeczołgał przed panią sędzią Małkowską że aż miło.
Jak na początek to towarzystwo tego ruchu jest na medal i to ten który zakwestionowała pani Marta Kaczyńska wybity przez Mennicę Państwową z wizerunkiem jej tatusia.
Jak się nieboga pokapuje kto ten ruch cały wspiera to chyba się ze wstydu spali chyba że jest przyzwyczajona do takich ruchowiczów

ZBYNIEK 0 264  | 10.12.2010 15:59 zablokuj

@Zbyniek

Nie spali się, nie spali.... ona nie ma wstydu...Za to ma męża też z "tych sfer". Oni tam wszyscy z jednej mąki, komuszej, ulepieni.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 16:02 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Dlaczego ponizszego tekstu nie widac w aktywnych dyskusjach?

http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/10284,moj-wrog-moje-panstwo

Zbyszko z Bogdanca tam zajrzal i ja tez.

AGAWA 0 582  | 10.12.2010 16:14 zablokuj

@Agawa

Bo podobno (już o tym ktoś wcześniej pisał)informacje w "aktywnych dyskusjach" nie obejmują starszych tekstów.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 16:21 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Był w aktywnych dyskusjach, dokładnie ten dawny tekst - widziałam i weszłam właśnie z poziomu aktywnych dyskusji:-)
Jak widać dawne teksty wciąż żyją, widzę to też po moim blogu - wertowane są bardzo odległe notki.
Pozdrawiam:-)

LADYNOPROFIT 117 661  | 10.12.2010 16:43 zablokuj

@ladynoprofit

Bo też i sprawy, o których są te teksty - wciąż bolą i nie tracą nic ze swojej smutnej prawdy.

Pozdrawiam serdecznie

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 16:48 zablokuj

@Ladynoprofit

Tutaj też byłem

http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/10278,zamiast-mojego-tekstu-dzis-tekst-matki-kurki-przeniesiony-z-je#comment_3663950

Jak będę jeszcze miał kiedyś trochę czasu to może się dokopię do pierwszego. Kiedyś lepsze były notki. A Kurka, no cóż - bardzo podobnie pisał jak RKK.

ZBYSZKO Z BOGDAŃCA 79 550  | 10.12.2010 16:56 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Aktywne dyskusje nie obejmuja? Szkoda.
To jeden z tych, ktorych nie sposob zapomniec:)

AGAWA 0 582  | 10.12.2010 17:03 zablokuj

@Zbyszko z Bogdańca

Wiem. Wiem.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 17:13 zabloku

@Agawa

Nie obejmują te, które są stale pokazywane na blogu, po prawej stronie.
W zakładce salonowej, pojawiają się, jak wszystkie komentarze i spływają w niebyt.

Kochana moja - kto dzisiaj potrzebuje takich tekstów?
Spójrz, co jest promowane w Salonie 24.
Przebijanie się z dobrym tekstem przez chłam?
A po co?

Serdeczności

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 17:17 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Jak to po co?
Zeby olsnic , zauroczyc, swiat odmienic:)
Slowem oczarowac!

AGAWA 0 582  | 10.12.2010 17:28 zablokuj

@Agawa

A kogo?
Tu?
Tu gdzie jest taki zalew jednego, wielkiego NIC?
Dobrych tekstów zaledwie na palcach policzyć. Upycham je w Publicystyce, chcac pokazać, że mozna gromadzić w jednym miejscu rzeczy wartościowe. Albo myśl świeżą, albo dobry język, albo poczucie humoru czy wrażliwość...
I co z tego?
Tu to nie jest ważne.
Tu sie liczy interes polityczny. I nie tylko.
Oczywiście nie interes blogerów.

Przyjmuję zalożenia Salonu 24 takimi, jakie one są.
I bawię się tym, co tu sie dzieje.
Nie rezygnując z mówienia ludziom o tym jakie jest moje zdanie.
Spójrz na komentarze na dowolnym blogu - ilu znajdziesz tam komentatorow, którzy umieją ocenic i docenić dobry tekst?
Spójrz na zawodowych dziennikarzy tu piszących i zobacz ich język, styl, formę, słownictwo, w ogóle umiejetność doboru słów - większośc nie różni się od przeciętnego blogera.
O treści nawet nie mówię.

Nie, Agawo - dobrych tekstów nikt nie potrzebuje.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 18:13 zablokuj

@Krzysztof Leski

"Czyżbym łąskawą panią wspierał? Nie zauważyłem."

panie Krzysztofie. po panu spodziewałem się więcej klasy.
przykro czytać takie dziecinne, i personalne szczypawki. :/

CZYSTEKONTO 1 138  | 10.12.2010 18:29 zablokuj

@czystekonto

Ciekawa jestem, czy po napisaniu tych słów, Krzysztof Leski poczuł się usatysfakcjonowany? Czy ta obelga pod moim adresem sprawiła mu przyjemność?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 19:49 zablokuj

@GranBesha

Proszę Pana , rozumiem ten żart - ale całkiem serio: sądzi Pan, że mogłabym mieć zaufanie do tego "Jury"?

A co do ŁŁ - to swoje "kompetencje" pokazał już w kilku przypadkach, z których afera z podpinaniem się pod konflikt z Palikotem doszczętnie łazarza skompromitowała.
A co myśle o jego akcji wymierzonej przeciwko Salonowi 24 - już napisałam. To po prostu typowy przyklad etyki pisowskiej. Ohyda.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 19:53

@GranBesha

Nie wiem dlaczego akurat Pana zwijają.
Może trzeba by Pan napisal w tej sprawie do administracji.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 19:54 zablokuj

@GranBesha

Facet opluwając Salon 24 informował tutejszych pisowców o tym, że zakłada konkurencyjny wobec S24 portal i zachęcał do przejścia . Oczywiście wyłącznie pisowców. Chwalił się pozyskaniem na ten cel środków i gwarancjami rozmachu, który zmiecie Salon 24.
Przy tym wyznaczał sobie termin opuszczenia Salonu 24 za jakieś dwa tygodnie, przeznaczając ten czas na promocję swojego przedsięwzięcia.

To wykorzystywanie sytuacji, ta wrogość wobec wykorzystywanego Salonu 24 - to jest obrzydliwie niemoralne. I takie pisowskie!

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 21:48 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Na miloscboska, wszystkchswietych i przenajswietszejmatkiboskiejzawszedziewicy, czy sie Pani szaleju najadla Pani Renatko? Czy sprawia Pani przyjemnosc ublizanie wszystkim naokolo, jak leci, na odlew? Czy ja Pani ublizylem?

DARIUSZ123 7 23  | 10.12.2010 23:09 zablokuj

@Dariusz123

A czymże się Pan poczuł tak dotknięty?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 10.12.2010 23:30 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Pisze Pani komentarze i nie ma Pani swiadomosci ze sa obrazliwe? Nie wie Pani co jest obrazliwe w Pani komentarzach? Moze powinna Pani spedzac wiecej czasu nad zastanawianiem sie nad trescia wlasnych komentarzy a nie nad tym komu mozna bardziej przylozyc.

Nie zgadzam sie z Pania merytorycznie w sprawie ostatniego komentarza ale nie bede z Pania wiecej dyskutowac bo forma w jakiej Pani to robi absolutnie mi nie odpowiada.

DARIUSZ123 7 23  | 11.12.2010 00:29 zablokuj

@Dariusz123

Mam świadomość co piszę w moich komentarzach.
Pytałam nie o to, co ja widzę w moich komentarzach, ale co Pan w nich dostrzega obraźliwego dla siebie.

Lubię odrabiać starannie zadania domowe zanim podejmę sie oceny.
Przeczytałam Pana teksty i dostrzegłam, że jednym z podstawowych elementów, jakie stosuje Pan w swoich tekstach, jest utrwalanie stereotypów pojęciowych głoszonych przez PiS. Nawet jeśli tekst ma wymowę wobec Pis krytyczną.
Także w komentarzu na moim blogu zawarł Pan dwie ważne s punktu widzenia korzyści PiS i Kaczyńskiego sprawy: pierwsza, że "ma często rację" i drugą, że PiS jest postrzegany, jako szkodnik polityczny przez agresywna formę swoich wypowiedzi.

Odpowiedziałam Panu, że tak nie jest. PiS nie ma racji i jest postrzegany jako szkodnik polityczny z racji nie formy swoich wypowiedzi, ale ze względu na treść tych wypowiedzi i podejmowane działania.

Takie zawoalowane chwyty propagandowe, mające utrwalać w ludziach pozytywny odbiór PiS i Kaczyńskiego dodatkowo wzmacnia Pan tym, że mają myśleć iż pisze to osoba wobec PiS krytyczna.

No i nie dałam się nabrać na ten rodzaj zakłamywania rzeczywistości.
Dlatego poczuł się Pan urażony?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 00:50 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Wiem, nie powinienem, pewnie bede zalowal, ale odnioslem wrazenie ze ostatni Pani komentarz jest na tyle pojednawczy, ze moze....
Wczesniej juz pisalem, podobaly mi sie Pani notki, mialem rowniez na mysli ich tresc merytoryczna. W wielu sprawach zgadzam sie z Pania, wlasnie to mnie sieklo ze naublizala Pani komus kto sie uwazal za Pani sympatyka, tak na oslep.
Jesli Pani przeczytala moje notki i komentarze to zupelnie ich Pani nie zrozumiala, trudno jest mi dyskutowac z Pani niezrozumieniem, bo jest ono zbyt rozlegle. Najbardziej oczywistym nonsensem jest doszukiwanie sie we mnie poparcia dla jakiejkolwiek formy totalniactwa.
Jesli pisze Pani o "podejmowanych dzialaniach" przez PIS to cos takiego zalicza sie do formy.
We wczesniejszym komentarzu uzywa Pani okreslenia "metody", to tez nalezy do formy.
Pewnie roznimy sie w znacznie wiekszej ilosci pogladow, dla mnie postepowanie Kaczynskich i ich poplecznikow bylo szkodliwe bo antagonizowali spoleczenstwo i zaprzepaszczali szanse zbudowania demokratycznego systemu nie dlatego ze nie mieli racji, ale glownie dlatego ze nie byli przez wiekszosc wyborcow traktowani powaznie. A poza tym, ich dzialania byly wielokrotnie antydemokratyczne, co wynikalo nie z ich doktryny (jakakolwiek by ona nie byla, lecz z ich ograniczenia umyslowego, przykladem sam JK, Ziobro, Kurski, Dorn, etc, etc)
Niech juz wiec tak zostanie, mamy rozne poglady na te sprawy, mam nadzieje ze wiecej juz mi Pani ublizac z tego powodu nie bedzie.

DARIUSZ123 7 23  | 11.12.2010 01:54 zablokuj

@Dariusz123

Nie miałam zamiaru Panu ubliżyć.
I przepraszam, jeśli poczuł się Pan dotknięty.
Mnie "siekło", że przypisuje Pan Kaczyńskiemu rację.

Różnimy się zatem w kwestiach racji Kaczyńskiego.
Pan twierdzi, że tylko zewnętrzne przejawy ich działalności są szkodliwe - ja twierdzę, że sama istota, to, co legło u podstaw powstania PC a później PiS było i jest szkodliwe.
Tym czymś jest kłamstwo.
Kurski mówiąc "ciemny lud to kupi" - niechcący ujawnił prawdę o Kaczyńskich i PiS.

PS. Muszę przeczytać uważnie Pana notki jeszcze raz.
Pozdrawiam

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 02:07

@Renata Rudecka-Kalinowska

No dobra, nie ma sprawy, jest Pani po prostu emocjonalna. Moge to zrozumiec, bo ja tez jestem, chociaz wydaje mi sie ze mniej.
Przyszlo mi do glowy ze nasz konflikt wynika z tego ze Pani Kaczynskiego i jego swite traktuje jako geniuszow zla i podstepu, podczas gdy ja mam o nich znacznie gorsze zdanie, ja im tylko odmawiam inteligencji (prosze jednak nie mylic z cwaniactwem ktorego jest u nich pelno)
Pozdrowienia
Do nastepnego razu

DARIUSZ123 7 23  | 11.12.2010 02:39 zablo

@Dariusz123

"...ja im tylko odmawiam inteligencji (prosze jednak nie mylic z cwaniactwem ktorego jest u nich pelno)"
I tu pełna zgoda.
Pozdrawiam

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 02:57 zablokuj

PiS i PO

PO jest czescia postkomunistycznego establishmentu i jedynie PiS
dazy do rozbicia tego ukladu.Jeszcze jest za slaby, ale kiedys nabierze wystarczajacej mocy, kiedy Polacy zrozumieja kto jest kto.

ABAC55 0 5  | 11.12.2010 13:56 zablokuj

@Zbyniek

"Jak na początek to towarzystwo tego ruchu jest na medal i to ten który zakwestionowała pani Marta Kaczyńska wybity przez Mennicę Państwową z wizerunkiem jej tatusia."

Z powodu medalu zrobiła się awantura, której nie byłoby, gdyby emitent nie popełnił podstawowego błędu nie oferując udziału w zyskach.....

CONTRI 0 1183  | 11.12.2010 14:04 zablokuj

@abac55

A skąd Panu do głowy przyszło coś tak idiotycznego?

PiS, który jest partią byłych PZPRowców miałby chcieć działać przeciwko sobie? Niby dlaczego? Zresztą całym swoim działaniem w czasie kiedy miał władzę umacniał postkomunę.

Polscy patrioci od 2006 roku mówią nieustannie , w każdych kolejnych wyborach, że nie chcą Kaczyńskiego i jego komuny u władzy.
I dzięki Bogu przynosi to skutek.
Nawet w samym pis znaleźli się ludzie, którzy zrozumieli w jakie bagno wdepnęli i wycofują się z tego. W całej Polsce trwa wielki odwrót os PiS. Członkowie PiS "rzucają legitymacje" i opuszczają partię. Ludzie wybrani z list PiS do samorządów przechodzą do PJN - bo nie chcą mieć z Kaczyńskim i jego watahą "biernych, miernych ale wiernych" nic wspólnego.
To koniec PiS i Kaczyńskiego. Nigdy już, na szczęście, nie odegra żadnej roli w polskiej polityce. Będzie tylko jej klaunem.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 14:38

@contri

Pazerna na kasę panienkę szykują do odegrania dużej roli w polityce.
Na szczęście poza czytelniczkami "obciachu" nikt tego poważnie nie traktuje.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 14:40

@Renata Rudecka-Kalinowska

Za przeproszeniem, kto usilowal stworzyc IV Rzeczpospolita, kto przeprowadzil weryfikacje WSI, kto stworzyl IPN, kto stworzyl CBA ( pierwsza sluzbe specjalna wolna od funkcjonariuszy PRL )?

ABAC55 0 5  | 11.12.2010 15:09 zablokuj

@abac55

Pana brak wiedzy jest porażający. Pisze Pan idiotyzmy, w które prawdopodobnie Pan wierzy, ale które są zwyczajnym KŁAMSTWEM.

1.IPN - powstał za rządu Jerzego Buzka i AWS w 1998 roku na mocy uchwalonej przez polski parlament ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. Do zadań Instytutu ustawodawca włączył prowadzenie śledztw w sprawach zbrodni na Narodzie Polskim w latach 1939-1989, archiwizację i udostępnianie dokumentów wytworzonych przez organa bezpieczeństwa pomiędzy 22 lipca 1944 a 31 grudnia 1989, prowadzenie działalności edukacyjnej i wydawniczej oraz nadzorowanie i prowadzenie spraw związanych z lustracją. W budżecie państwa zaplanowane na działalność IPN zostało około 235 mln zł.

2. IV RP - to był pomysł Platformy Obywatelskiej. Za autorów uważa się Pawła Śpiewaka i Rafała Matyję
http://pl.wikipedia.org/wiki/IV_Rzeczpospolita

3.O WSI proszę sobie poczytać tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojskowe_S%C5%82u%C5%BCby_Informacyjne

I jeśli jest Pan w stanie czytać ze zrozumieniem, zwracając uwagę na daty - to być może w przyszłości nie bedzie pan chrzanić "głodnych kawałków"

4. CBA miała być tajną policją Kaczyńskiego na wzór służb sowieckich i taką rolę pełniła po jej powołaniu, zajmując się inwigilacją przeciwników Kaczyńskiego. Nie przeciwników Polski, ale właśnie Kaczyńskiego.

Komu więc Pan te swoje dyrdymały opowiada?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 16:15 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Ma Pani rację, tylko troszkę nie do końca. Jak zazwyczaj bywa przy podziałach, odchodzą ludzie, którzy zawiedli się W SWOICH AMBICJACH. Gdzieś nie zostali wybrani lub ich miejsce na listach nie było według ich mniemania właściwe. To tak trochę jak w powiedzeniu brydżowym : "dupą szczęścia nie szukaj". W PiS tak się składa, że PRZYBYWA CZŁONKÓW, a określenie "rzucają legitymacje" pochodzi z czasów, które Pani pamięta i ja także. To już minęło...
Młodzi tej symboliki nie czują. Oni po prostu wybierają.....

STARY AGENT 1 20  | 11.12.2010 16:28 zablo

@stary agent

Nie, w PiS członków od dawna już nie przybywa. Wręcz przeciwnie. Ruszyła lawina odejść z PiS. I im bliżej będzie ustalania list wyborczych do parlamentu przed przyszłorocznymi wyborami - tym więcej ludzi PiS opuści.

Określenia "rzucają legitymacje " użyłam świadomie - przez analogię PiS do PZPR a także ze względu na obecnośc ludzi PZPR w PiS. Chociaż wszystko wskazuje, że akurat oni legitymacji pisowskich nie rzucają.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 16:43

@RRK

Nie wstrzasnelo Pania, ze wybitny dzialacz Solidarnosci, prezydent Polski wzial sobie za zone corke Ubekow?

NIEMIEC.NIEMIEC 0 1146  | 11.12.2010 16:50 zablo

@niemiec.niemiec

Ja wiem , że wziął sobie za żonę mądrą i dobra kobietę, wspaniałą matkę, która wychował pięcioro dzieci na Polaków, katolików, patriotów i wrażliwych społecznie ludzi.

Bardziej mną wstrząsnęło (jeśli w ogóle można mówić o wstrząsie), że córka pracownika "Solidarności", poprzedniego prezydenta Polski, porzuca męża, ojca swojego dziecka, zrywa sakrament małżeństwa i bierze sobie kochanka, który jest synem UBka.
TERAZ, współczesnie. Nie w czasach, w których nie było dostatecznej informacji o ludziach, takiej, jaką teraz mamy.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 17:1

@RRK

Jest pani twarda kobieta.
Ja bylbym wstrzasniety, gdyby prezydent Wulff wzial sobie za zone wnuczke zawzietych Gestapowcow.

No i gdyby ona w kampani prezydenckiej sie tego wypierala.

NIEMIEC.NIEMIEC 0 1146  | 11.12.2010 17:21 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

Nie zawsze w rzeczywistości jest tak, jak by się pragnęło. PiSałem Pani, ze wstąpiłem w połowie listopada do PiS w zacnym gronie. Jak zwykle wyśmiała mnie Pani. To było kilka setek, nie alkoholu, a wypróbowanych "towarzyszy wojennych". I skutki tego w regionie są wymierne. Rośnie "elektorat negatywny" Platformy. Spokojnie czekamy na wybory. Zgodnie z teorią Pani Kidawy Błońskiej w wyborach startuje się nie tylko po to, by wygrywać. Także po to, by promować ludzi i "oswajać" wyborców z nowymi nazwiskami.

Coś nie jest tak na Pani blogu. Nie idzie pisać. Mój komputer jest bardzo zpowolniony. Miała już Pani takie sygnały?

STARY AGENT 1 20  | 11.12.2010 17:30 zabloku

@Renata Rudecka-Kalinowska

Popros Adminow, zeby skasowali spam z Twojego blogu.
Komentarze sa co prawda 'zwiniete', ale bardzo obciazaja strone.

AGAWA 0 582  | 11.12.2010 17:39 zablokuj

@Agawa

PM???

STARY AGENT 1 20  | 11.12.2010 17:49 zabl

@stary agent

Co to jest PM?

AGAWA 0 582  | 11.12.2010 17:58 zablokuj

link nadużycie usuń odpowiedz

@Agawa

Nie co, tylko kto. Podobnie jak Pani używa klawiaturę. Ma talent nie napiszę w piórze, ale w tej ułomnej klawiaturze.
pozdr.

STARY AGENT 1 20  | 11.12.2010 18:26 zablo

@niemiec.niemiec

Po pierwsze: z faktu że w szmatławcu "niezależna" "dziennikarka" opublikowała jakieś szmatławe rewelacje - nie wynika, że to prawda.
Juz przecież czytaliśmy o jakimś Szczynukowiczu - prawda?

Po drugie podczas kampanii w ogóle nie bylo o tym mowy - więc nie było czego sie wypierać. Pan nieuczciwie sugeruje i insynuuje.

Po trzecie Pana porównanie do Gestapowców jest całkowicie słuszne, przynajmniej w odniesieniu, jak rozumiem, do teścia Marty Kaczyńskiej-Dubienieckiej.

Po czwarte - nich się Pan tak tym swoim potencjalnym wstrząśnięciem nie przechwala - przecież nie wiadomo kim Pan jest i jakie ma rzeczywiste powiązania. Kto tam Pana wie?

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 19:07

Agawa i @stary agent

Administracja hoduje na moim blogu spamera. Wprawdzie trzyma go w piwnicy - ale przecież ma świadomość skutków kilkuset sztuk spamu umieszczonych na blogu w postaci "zwiniętej"

Chyba wyślę ten caly spam na blog Igora Janke. Może zrozumieją , co ta ilość oznacza.
Tyle, że myślę, że oni doskonale to wiedzą. I skoro potrafią zlikwidowac w jednej chwili całe konto blogera - nie mogę zrozumieć dlaczego nie potrafią zlikwidować konta SPAMERA.
Widać jego obecnośc na moim blogu komuś sprawia przyjemność.
No to chętnie się tą przyjemnością podzielę z Igorem Janke.

PS. Oczywiście, że prosilam o usunięcie calego spamu. Ale osoby z którymi rozmawiałam na PW, najwidoczniej nie mają mocy decyzyjnej i czekają na decyzje kogoś komu problem, jak móią został zgloszony.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 721 27028  | 11.12.2010 19:14 zablokuj

@Renata Rudecka-Kalinowska

"Ja wiem , że wziął sobie za żonę mądrą i dobra kobietę, wspaniałą matkę, która wychował pięcioro dzieci na Polaków, katolików, patriotów i wrażliwych społecznie ludzi."

Kurcze, to calkiem ryzykowna teza sugerowac, ze Ubecy wychowywali dzieci na patriotow i dorych ludzi...

NIEMIEC.NIEMIEC 0 1146  | 11.12.2010 20:12 zablokuj

Pani Renato

Zaczyna się robić nie śmiesznie a strasznie Jarosław Kaczyński po faszystowskich marszach z pochodniami .
Postanowił stworzyć coś na wzór PiSjugenth które będzie biło w rząd Tuska i mu nie wierzyło SIG HEIL HER KATZINSKI

ZBYNIEK 0 264  | 11.12.2010 20:42 zablokuj

@Zbyniek

Zbyniu - na szczescie historia, jesli sie juz powtarza, to zazwyczaj jako wlasna parodia.

Jesienia 2010 napisaly mi sie 2 takie kawalki, pewnie wymagalyby polerowania, ale komu by sie chcialo. Nie pamietam, gdzie wieszalem, gdzie nie, zatem za ewentualna powtorke przepraszam:



JERK ERPEL LIED (Pieśń Dżerka Kaczora)

Krzyż w górę wznieść! Szeregi mocniej czyścić!
To zwartym krokiem maszeruje PiS!
A ci, co ich zabito mową nienawiści,
też są wśród nas, bo z naszych byli list!

Dać wolny szlak krzyżowi i obrońcom!
Dać wolny szlak tym, co się rwą na szczyt!
Wnet komuch i platformers marnie skończą!
Rachunek krzywd im niesie nowy świt!

Ostatni raz do szturmu zwą fanfary!
Do boju jest już gotów każdy z nas!
Niech nad pałacem PiS wywiesi swe sztandary
i kondominium niech się kończy czas!

Krzyż w górę wznieść! Szeregi mocniej czyścić!
To zwartym krokiem maszeruje PiS.
A ci, co ich zabito mową nienawiści,
też są wśród nas, bo z naszych byli list!



SEIN KAMPF

Po wyborczej swej klęsce, zamiast uczcić zwycięzcę,
Prezes wroga zapragnął pognębić.
Zrzucił maskę dobroci, rzekł, że sprawę sztab sknocił
i znów posłuch dał frakcji jastrzębi.

On i paru twardzieli znów na pół Polskę dzieli,
ajatollah też wsparł ich niejeden.
Aż dziw, że stan biskupi tak bezbrzeżnie jest głupi,
by się sam dobrowolnie pchać w biedę.

Klechów w oczy nie kole, że krzyż ma w tym grać rolę,
w której widział już świat hakenkreuza.
Wódz przepycha swą wolę tym partyjnym symbolem,
w pozie zbawcy narodu i ojca.

Stoi krzyż już tygodnie, czasem płoną pochodnie,
oświetlając te wiece i marsze,
z tą różnicą, że wierni zamiast w brązach są w czerni
i te szturm-bataliony ciut starsze.

Moher w noce i we dnie wywrzaskuje swe brednie,
że mordercy, że zdrajcy, że świnie.
"Tu jest Polska!" się krzyczy, innym śmierci się życzy,
Smoleńsk zwie się kolejnym Katyniem.

Czasem wpada Jarosław, też, co ślina przyniosła,
wykrzykiwać i pleść, ile wlezie:
O bombowcach, brzóz ścince, tej czy tamtej Brzezince,
albo choć - też brzozowej - Berezie.

Pewnie wziąłby z aplauzem również Dachau z Mauthausen,
i niech cała Platforma tam siedzi,
na pohybel tym świniom, jak też ich kondominiom,
co w nich rządzą skurwiele sąsiedzi.

Leci tak z grubej rury, choć bez wąsa, fryzury,
bez tej znanej na cały świat chrypki,
jest jak ongiś prototyp - koszmar senny idioty,
który ciut przedawkował był grzybki.

*
Cóż, choć fajną imprezę chce rozkręcić pan Prezes,
aby naród na sztorc stawiał kosy,
ale śpiewa mu Rotę głównie legion dewotek
(fakt - potrafią się drzeć wniebogłosy).

Wnet z ubytkiem moheru asymptotą ku zeru
zaczną spadać mu słupki sondaży.
Można śmiać się rozgłośnie, że się kurczy, nie rośnie,
lecz on, biedak, o władzy wciąż marzy.

I niech będzie co będzie, Prezes grzęźnie w obłędzie,
i wciąż więcej ma piany na gębie,
coraz głośniej i twardziej, rozum mając w pogardzie,
bo tak radzą przyboczne jastrzębie.

Gdy Migalski czy Kluzik dać na luzik, bo guzik
mu te hece przynoszą, nakaże,
Prezes chłodzi nastroje prewencyjnym ubojem,
by uniknąć kolejnych zarażeń.

Prawda, to jest szaleniec, tylko przemknie po scenie,
ale pytam - skąd bierze wyborcę?
Co też siedzi w narodzie, że ten obłęd jest w modzie,
jakież treści, zasady i wzorce?

Wódz wnet zsunie się w niebyt, lecz te ludu potrzeby,
a przynajmniej znacznego odsetka,
by tych innych wziąć zgnoić... Mnie więc wciąż niepokoi,
co się zmieni: czy towar, czy metka?

ESTIMADO 0 94  | 11.12.2010 21:03 zablokuj

 

Virtual Pet Cat for Myspace Renata Rudecka-Kalinowska   Gdybyśmy przyjęli założenia czysto moralne, to byśmy nigdy niczego nie mieli/Jarosław Kaczyński/     "Będę konsekwentny w odzyskiwaniu dla ludzi PiS urzędu po urzędzie, przedsiębiorstwa po przedsiębiorstwie, agendy po agendzie. Odzyskamy te miejsca, których obsada zależy od państwa. PiS musi tam rządzić. Trzeba jasno powiedzieć, że 16 miesięcy po wygranej PiS żaden działacz czy zwolennik naszej partii, który wykrwawiał się w naszych kampaniach wyborczych, nie może cierpieć głodu i niedostatku. Ci ludzie muszą w satysfakcjonujący sposób przejąć władzę w części sektora podlegającej rządowi". /Jacek Kurski na Zjeździe Wyborczym PiS,4 marca 2007w Gdańsku:/   &amp

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (16)

Inne tematy w dziale Polityka