rk1 rk1
522
BLOG

Polska Nawalna

rk1 rk1 Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 22



Mam mieszane uczucia co do projektu Navalny
tak błyskotliwie (medialnie)  realizowanego w Rosji.
i zostawiam ten temat:  za mało wiem,
za mało śledziłem, za dobrze temu
demokratycznemu opozycjoniście idzie..


Ale ta nasza, właśnie hodowana
polska odmiana Navalnego
szczerze mnie wzruszyła:


"Zamordystowski reżim rękami służalczej jaczejki zwanej prokuraturą
hoduje polską Nawalną. Weszli na drogę, na której końcu bywa nowiczok."


image

https://twitter.com/PanWaldemar/status/1360112777608777731


I nawet już nie chodzi o ten pocieszny styl noraszkowokubusiorozpruwaczowy,
choć nie zaprzeczę, że mnie rozbawił i zaindukował.
Ale o sens.. a raczej bezsens..



Serio pisoska prokuratura kręci na PiS bat w postaci Lemparta?!

By go (tego bata) na końcu Nowiczkiem, gdy go za bardzo ukręci..

No ja Cie nie mogę..


btw: deMOkraci rosyjscy na pewno są zachwyceni tym porównaniem.
jeszcze trochę i nie będą mówić o Navalnym inaczej niż
"oto nasz Lempart rodzimego chowu" :)




No nic..

kolejny konkurs na ikonę polskiej deMOkracji uważam za otwarty:

Był niezrównoważony psychicznie szary człowiek,
potem Adamowicz z "mega twardymi rzeczami",
teraz będzie wulgarny Lempart
(dlaczego nie Margot?!)..




Jak ja się ciesze, że nie sympatyzuję z opozycją.
i nie muszę szukać / żyrować kolejnego
godnego siebie reprezentanta, ikony.. 

Zaś antyreżimowym znajomym
wyrazy współczucia przesyłam..

to się Wam przytrafił kolejny "wasz człowiek" :)))




PS

Zajrzałem co tam u wściekłomacicznych i w okolicach.


Lemparty wczoraj ogłosiły, że ciąża to choroba
("co potwierdzi każda osoba, która była w ciąży"),
a chorobę trzeba leczyć.. no i że one mają te lekarstwa..


Właśnie w tej chwili na fejsie z ich lekarstwa korzysta Lu
(chłopak Margota - tej dziewczyny wcześniej molestowanej
przez wsciekłomacicznego Suchanowa).


To jest jednak banda jebusów..
no nie dadzą ludzkości o sobie zapomnieć :)))


Nie wiem na ile temat jeszcze istnieje, a na ile zdechł,
jakoś nie widać nowych zrzutek... ale właśnie Ameryka
i Dziadek Waldemar oznajmiły, że Lempart to jest to,
a więc pewnie jeszcze będzie żarło..

biedni sympatycy opozycji, oj biedni :)))


-





rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo