Robert Amsterdam Robert Amsterdam
35
BLOG

Rogozin kontra NATO w 140 znakach

Robert Amsterdam Robert Amsterdam Polityka Obserwuj notkę 0

rogozin.jpg

Jedną z najmocniejszych stron rosyjskiego rządu jest entuzjastyczne wykorzystanie najnowszych medialnych technologii. Premier wysyła zdjęcia topless szybciej niż aktualizowana jest strona Białego Domu. Prezydent wyznaczył oficjalną linię tworząc własną stronę, a ambasador Rosji przy NATO Dimitrij Rogozin założył sobie ostatnio anglojęzyczne i rosyjskie konto na Twitterze.

 

To szczególnie zabawne, gdy weźmiemy pod uwagę, że funkcja Rogozina to zasadniczo rosyjska wersja Johna Boltona sprzed powstania NATO - wiecznym przeciwnikiem, postacią drażniącą, przeciwieństwem instytucji wysłanym po to, by oficjalnie tę instytucję krytykować. Istnieją poważne plusy zatrudniania takich niedyplomatycznych dyplomatów - mają oni odwagę powiedzieć to, co wszyscy skrycie tylko myślą, a poza tym nie ma go w ten sposób na wewnętrznej scenie rosyjskiej, na której znany był z ksenofobicznych i rasistowskich tendencji.

 

Oto kilka przykładów tego, co Rogozin pisał ostatnio na Twitterze:



Dla mnie jest to kolejny dowód, że Rosja ma rację, a NATO nie.

NATO wolało nie zauważyć raportu Komisji Europejskiej o konflikcie na Kaukazie.

Zastanawiam się jaka będzie Europa za 15 lat?

Ostatnio odkryłem, że nowy Sekretarz Generalny NATO pisze na Twitterze. Stwierdziłem, że nie będę gorszy:)

Jestem obrońcą Michaiła Chodorkowskiego i interesów jego rozkradzionej firmy Jukos. W trakcie tej pracy wyrobiłem sobie bardzo krytyczny pogląd na stan praw człowieka w Rosji. Z niepokojem obserwuję też politykę energetyczną Putina. Nie mam zamiaru udawać obiektywizmu - na swoim blogu piszę to co myślę na te tematy ja sam i przyjaciele podzielający mój niepokój. Więcej tekstów i komentarzy, a także najświeższych informacji z Rosji znajdziecie w szerszej wersji mojego bloga, dostępnej po polsku pod adresem : http://www.robertamsterdam.com/polska/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka