foto defence24.pl: Su-30SM należący do Floty Czarnomorskiej. Co najmniej trzy takie samoloty zostały zniszczone
foto defence24.pl: Su-30SM należący do Floty Czarnomorskiej. Co najmniej trzy takie samoloty zostały zniszczone
RobertzJamajki RobertzJamajki
177
BLOG

Kontrofensywa Ukraińska

RobertzJamajki RobertzJamajki Polityka Obserwuj notkę 2
Nie lubię generała Skrzypczaka ponieważ uważam go za „pierwszego blagiera youtube”, lecz w tej notce cytuję go prawie od początku do końca, po kilka razy, jednak celowo, bo cel itd.. ale ze spokojnym sumieniem, bo zdania o tym panu zmieniać nie muszę (skomplikowane to trochę). Zresztą cała akcja poprzedzająca pisanie notki wydaje mi się z perspektywy czasowej co najmniej dziwna..

filmik, który jest zastanawiający: ATAK NA KRYM 09.08 / CZY ROSJI ZABRAKNIE CZOŁGÓW?

W zasadzie wczoraj wieczorem już prawie zasypiałem zmęczony dzienną porcja upału, który nie odpuszcza w Lozannie od miesiąca chyba? Jednak byłem w sumie zadowolony ponieważ znajomy dostarczył mi worek z preparatem do wzbogacenia gleby w ogrodzie warzywnym na tarasie. Nie jestem jakimś zapalonym znawcą ogrodnictwa, ale w tym roku razem ze znajomymi posadziliśmy i wyhodowaliśmy prawie wszystkie dostępne warzywa i część wonnych bazylii, rozmarynów i innych tamaryszków. Jest tego spory areał, bo to przecież dach nad atelier…


Kontynuacja notki 1 550 słów więcej

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka