Pulitzer Pulitzer
202
BLOG

Pamięci Janusza Palikota, Mariusza Waltera i firmie ITI rzecz po

Pulitzer Pulitzer Polityka Obserwuj notkę 21

Wczoraj od kumpla poniższy wiersz (?) dostałem. Znalazł go na jednym z portali. Bez zgody i wiedzy autora (bo Go nie znam) zdecydowałem o opublikowaniu wiersza (?) na moim blogu. Mam nadzieję, że autor wybaczy mi tę samowolkę.

Sam poniższy tekst chciałbym zadedykować panu posłowi Januszowi Palikotowi, panu Mariuszowi Walterowi - twórcom firmy ITI (TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style itd.), wszystkim dziennikarkom i dziennikarzom w/w stacji telewizyjnych. A przede wszystkim panu ministrowi spraw zagranicznych Radosławowi Sikorskiemu. Nie wierzę, że żałoba, jakiekolwiek rekolekcje tym ludziom w czymkolwiek pomogą. Pan redaktor Grzegorz Miecugow prowadząc jeden z programów stacji TVN24 dyskutując z dzwoniącym do Niego telewidzem o braku Janusza Palikota na wizji i Jego opinii w sprawie dramatu pod Smoleńskiem powiedział (cytat niedosłowny): "A może Proszę Pana to my nie chcemy dzisiaj rozmawiać z posłem Palikotem?". Brawo panie redaktorze Miecugow!!! Brawo!!! Ale może by tak panie redaktorze Miecugow choć raz spojrzeć w lustro? Tak trochę dłużej. Szanowni (wyżej wymienieni) Państwo! Osobiście mierzi mnie tylko (!!!) Wasze zakłamanie, obłuda, hipokryzja. Swoją wcześniejszą działalnością, wypowiedziami, zachowaniami sami się określiliście i wystawiliście sobie świadectwo. I tylko jedna prośba. Na Boga!!! Przynajmniej teraz nie kłamcie i nie oszukujcie. Bo, jak na razie: "Diabeł ornat przybrał i na mszę ogonem dzwoni". Pulitzer

 

Miecugowy, Olejniki, Kuźniary, Wałęsy, Niesiołowscy, Nowaki, Tuski,
Sikorskie i wy młodzi wykształceni z dużych miast odbierający babciom
dowody - na Boga !!!!
Nie udawajcie !!!!
Nie palcie zniczy, nie pieprzcie
o wyjątkowym poczuciu honoru i wielkości Kaczora!!!!
Jedziemy!!!
Mlaskał, Borubar, Irasiad, Brudny bucik, Nie zapinał guziczka, Był
zawzięty, Był chujem, Był złem, Był zagrożeniem dla demokracji!!!!
Nie krępujcie się!!! Bawcie się!!!
Jak to było? Powtarzajcie za waszym Sikorskim dożynającym watahy!!!:
Nie może być prezydentem człowiek mały!!!!
A teraz
złapcie się za ręce i krzyczcie:
Były Prezydent Lech Kaczyński!!!!
No i jeszcze raz pieprzone wykształciuchy :
Były prezydent Lech Kaaaaczyński!!
Fajnie ?!
No pewnie, że dla was k..a fajnie, ile razy życzyliście sobie w niewybrednycyh żartach żeby GO nie było!!!???
No to GO nie ma!!! "
Pulitzer
O mnie Pulitzer

Żartowniś i wesołek. Z zamiłowania i wykształcenia historyk. Miłośnik muzyki rockowej przełomu lat 60/70-tych i Tolkiena

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka