rocky rocky
124
BLOG

"Po trupach do celu" , czyli III RP rozpoczyna kampanię.

rocky rocky Kultura Obserwuj notkę 4

Dwóch głupków, jeden mi nieznany, a drugi w osobie Wojewódzkiego, który zasłynął juz wtykaniem polskiej flagi w kał, postanowiło zaprezentować mentalność, jaką ukształtowała w nich III Rzeczypospolita :

 

 

"Po trupach do celu" wykrzykują dwaj panowie, objaśniając nam strategię, jaką ich zdaniem obrał w nadchodzących wyborach Jarosław Kaczyński. "Jarek, Jarek, wypełnij brata testament" z ironią w głosie wrzeszczy Wojewódzki.

Doskonale zdaję sobie sprawę, że w tym systemie, od którego ponoć nie ma lepszego, zedobywanie władzy musi wiązać się z prymitywnymi zagrywkami tzw. "klasy politycznej" ( liberałowie określają to eufemistycznie "logiką demokracji" ). Ale żeby aż tak ? Postanowiłem przybliżyć blogerom to nagranie, żeby przypomnieć. jacy idioci są w tym kraju dopuszczani do głosu i akceptowani w publicznej debacie. Bez względu bowiem na motywy, które kierowały tymi panami, czy była to chęć zrobienia wokół siebie medialnego szumu, czy wyrażenie politycznych poglądów, publiczne twierdzenie, że ktoś będzie próbował ubić polityczny interes na śmierci swojego brata, jest bezprzykładnym przejawem chamstwa i prostactwa, wzbudzającym niesmak porównywalny być może tylko z beszczelną butą brylujących w telewizji ex-aparatczyków PZPR. 

Zapewne Wojewódzkiemu i jego koledze chodzi właśnie o taką, jak moja, reakcję. O to, żeby ktoś zwrócił na nich uwagę i zaczął krzyczeć : "Patrzcie, Wojewódzki znów narozrabiał !" Tylko, że ja nie robię tego, ponieważ jestem oburzony ze względu na treść ich wątpliwej jakości rapu. Jestem oburzony chamstwem, brakiem elementarnych odruchów współczucia w stosunku do człowieka, który stracił bliską osobę. I wreszcie - jestem oburzony, że ktoś takich ludzi dopuszcza do głosu, a czasem nawet traktuje poważnie ( myślę, że Wojewódzki i Palikot to ta sama liga ). Wojewódzki jest typowym wychowankiem III RP. Młody, mądry i wykształcony, a jednocześnie z zupełnie zaburzonym systemem wartości. Wydmuszka z zwenątrz piękna, w środku pusta; kompletnie bezmyślny pomimo posiadanej inteligencji. I właśnie po to, aby takich ludzi Ojczyzna nam nie wychowywała więcej, będę głosował na IV RP. 

Wyczyn tych dwóch kretynów traktuję jako element kampanii sił politycznych przeciwnych Kaczyńskiemu. Niech ich przedstawiciele wstydzą się, jeśli oczywiście to uczucie nie jest im już zupełnie obce. Można przewidywać, że podstawową bronią w politycznej walce przeciwko PiS, będzie imputowanie prezesowi tej partii własnie to, o czym mówi Wojewódzki.  

rocky
O mnie rocky

Wacław Potocki - SOFISTA : Przyjechał syn do ojca, długo bywszy w szkole, / I obaczy we środę trzy jaja na stole. / Chcąc rodzicom pokazać, że ma olej w głowie: / "Nie trzy tu, ale pięć jaj, panie ojcze" - powie. / "Nowej wnosisz nauki - rzecze ojciec - modę, / Jakoż to?" Aż sofista: "Zaraz się wywiodę, / Kto ma trzy, ten ma i dwie, według mowy mojej, / Kto trzy i dwie, ten ma pięć, tak się to ostoi." / A tu gdy po wszystkie trzy jaja ojciec sięgnie: / "Ja trzy, ty zjedz tamte dwie, coć się w głowie [lęgnie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura