meh meh
54
BLOG

W Polsce nie istnieje cenzura

meh meh Polityka Obserwuj notkę 14

 

Ależ skąd, została przecież zlikwidowana i to muszą być tylko jakieś problemy techniczne, które jednocześnie dotknęły interię i onet.
 
Grim Sfirkow powiesił notkę o referendum w Nowej Zelandii, dotyczącym dopuszczalności klapsów. Ponieważ ja jak zwykle jestem do tyłu z njusami, postanowiłem poszerzyć wiadomości.
 
Zarzuciłem zapytanie w google by dowiedzieć się czegoś więcej. Wśród wyników pojawiły się informacje ze znanych portali onet i interia. Postanowiłem zacząć z tamtych miejsc, bowiem często przez sito moderatorów przemknie się jakaś informacja warta uwagi.
 
Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma - poinformował mnie onet, no cóż zdarza się.
 
 
Zerkam do cache googla, oba portale zamieściły informację, standardowa wklejka z PAP informująca o referendum i oczywiście we wzorowy dziennikarski sposób pokazująca kto ma rację.
 
Zadziwiające że po ogłoszeniu wyników referendum, bardzo niekorzystnego dla linii politycznej, którą prezentują oba portale, informacje o referendum zniknęły i nie pojawiła się informacja o wyniku referendum. Jak z Orwella. Czyżby redakcje portali obawiały się że ktoś sobie przypomni i postanowi się zainteresować wynikami?
 
Jestem ciekawy też czy została przesłany odpowiedni rozkaz do głów lemingów, nakazujący wykasowanie informacji.
 
Witamy w nowym lepszym świecie, trenujcie już dwójmyślenie. Orwell nie zdawał sobie sprawy że opisuje Unię Europejską. Głowny bohater powieści "rok 1984" pracował w instytucji zajmującej się korygowaniem informacji według aktualnych wytycznych, czy zaczął on dorabiać w polskim Ministerstwie Prawdy ?
 
 
meh
O mnie meh

Rolnik co kierownictwu kołchozu się nie kłania. Uważam że dorosły człowiek powinien sam sobie w życiu radzić a dziećmi opiekować rodzice. Człowiek, który potrzebuje do życia opieki państwa, nie powinien być traktowany jak dorosły, nie powinien mieć wpływu na politykę państwa. Nie uznaję żadnej władzy, której nie przekazałem bezpośrednio prawa do jej sprawowania i to tylko w konkretnym zakresie.   Kontakt: meharolnik(maupa)gmail.com  Václave, nedej se!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka