rumianek rumianek
174
BLOG

Koronosonda

rumianek rumianek Społeczeństwo Obserwuj notkę 18

Dziś w ogrodzie, sąsiad zapytał mnie:" Kto z Twoich znajomych/krewnych/ przyjaciół zachorował na Covid19?"

Moja odpowiedź-nie znam takiego

Jego odpowiedź: ja również, a także nikt ze strony mojej żony, ani szwagierki

***********"********

Daleko mi do Wielguckiego, i nie twierdzę że Covir 19 to bzdura

Ale, biorąc pod uwagę że podobno każdy z nas ma 100 znajomych, to kto z waszych znajomych zachorował?

I tym optymistycznym akcentem:

Shalom

rumianek
O mnie rumianek

asertywny z tendencją do pochylenia się nad leżącym na chodniku pijaczkiem tolerancyjny dla tolerancyjnych, ale z własnym kręgosłupem... czasem mi słoma z butów wyłazi ale tatko mawia że lepiej niż by miała z głowy wyłazić shalom

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo