Ja jestem Jahwe takie jest Imię Moje - Izajasz 42:8
Ja jestem Jahwe takie jest Imię Moje - Izajasz 42:8
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
236
BLOG

Naśladuj Jezusa Chrystusa w Ten Sposób:

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Pomyślałem sobie, że należy napisać podstawy Spraw Koniecznych do Zbawienia, jakie nakreślił Bóg Jedyny i Jego Syn Jezus Chrystus.

********

Oby Bóg Ojciec zlitował się nad czytajacymi te słowa i udzielił im zadatku wiary i zrozumienia Pism!

*******

Wpierw w punktach wypiszę Sprawy a później ewentualnie je rozwinę dla tych co są głębiej zainteresowani.


1. Jest Jeden Bóg Stwórca - Ojciec Pana Jezusa Chrystusa, Chrystus na nasz język znaczy Pomazaniec.

2. Jezus z Nazaretu - Chrystus - jest Synem Boga Stwórcy. - Jezus to z hebrajskiego Jehoshua co znaczy: Dar Jahwe.

3. Imię Boga Ojca brzmi Jahwe lub Jehowa na nasz język, występuje w oryginale Biblii niemal 7.000 razy, w przekładach powszechnie Imię Boga zastępuje się słowami Pan lub Bóg. - Imię to ma bardzo duże znaczenie, bardzo duże.

4. Bóg jest Duchem i szuka takich co by Mu oddawali cześć w Duchu i Prawdzie. - Ewangelia Jana 4 rozdział, rozmowa Jezusa z Samarytanką przy studni.

5. Jest tylko JEDEN pośrednik między Bogiem a ludźmi uznawany przez Boga- Jezus Chrystus. Nikt nie przyjdzie do Boga inaczej aniżeli przez i TYLKO przez Jezusa Chrystusa - Ewangelia Jana 14:6 i 1 list do Tymoteusza 2:5

6. Istnieje tylko JEDEN prawdziwy - uznawany przez Boga kościół - jest to kościół a dokładniej " zebranie " od słowa Ekslesia - zebranie "  a więc nazwijmy to Kościołem - Kościół Jezusa Chrystusa, którego jest On Głową i Kamieniem Węgielnym. Kto nie został zaszczepiony w Chrystusie przeminie jak trawa, nie ma innej możliwości. 

7. Narodzenie się z Ducha, który wychodzi od Ojca i przyjęcie WAŻNEGO chrztu, tj. Chrzest po uwierzeniu, oddaniu się Bogu, dobrowolny, świadomy i przez ZANURZENIE jest KONIECZNE , no chyba, że mój Mistrz żartował sobie, gdy to oświadczył jasno i wyraźnie Nikodemowi. - Ewangelia Jana 3:5

8 Trwanie w nakazach Pana Jezusa. - To trzeba y rozwinąć jak ktoś nie zna nakazów, przykazań Pana Jezusa.

9. Wiara w Jezusa jako w Syna Boga jest KONIECZNA. Nikt kto nie uznaje, Jezusa za Syna Jahwe zbawiony nie będzie, nie ma takiej możliwości, no chyba, że Jezus z woli Ojca zadecyduje inaczej, ale na to bym nie liczył./!/

10. Najważniejsze przykazania: Miłość do Boga z całego serca i z wszystkich sił / i tylko dla Niego pełnienie świętej służby i tylko Jemu oddawanie Boskiej Chwały i Czci - 4 Księga Mojżeszowa 6:5 , oraz Miłość do Bliźnich - co byś sam chciał otrzymać tak i czyń innym/.


Co jest po śmierci? Martwy jest martwy, nic nie wie, oczekuje na przyjście Jezusa i na -z MARTWYCH-wstanie - dzieje Apostolskie 24:15 , jedni z-MARTWYCH-wstaną do bezkresnego życia w idealnych warunkach a inni będą odcięci - umrą wiecznie tj śmierć druga zwana Gehenną od wysypiska śmieci za murami JEROZOLIMY, GDZIE JE PALONO a ogień podsycano siarką.

Allelujah! co znaczy Wysławiajcie Jahwe, wszak każdy kto wzywa Imienia Jahwe Zbawiony Będzie! - Księga Joela 3:5

Oto Ci powiedziałem, wybieraj - Życie albo Śmierć!


Zobacz też:

Setki milionów ludzi mniema, że posiada ważny Chrzest.. I Cisza o tym w mediach. -

https://www.salon24.pl/u/salamon/851196,doslownie-setki-milionow-ludzi-mniema-ze-posiada-wazny-chrzest-i-cisza-p-tym-w-mediach

Zobacz galerię zdjęć:

Ja jestem Droga Prawda i Życie... - Jezus chrystus - Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze mnie.
Ja jestem Droga Prawda i Życie... - Jezus chrystus - Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze mnie.

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo